in verband met de fata amano patronen. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 December 2011 om 21:21 |
Lieve hobbydoosjes,
Ik ga zeker de patronen inscannen en doorgeven maar zie het nu even niet zitten. Heb bericht gehad,de bloedwaarden van mijn dochter zijn terug gestegen. de behandeling pakt dus niet aan. Ik ben er echt het hart van in. Daarom vraag ik jullie geduld te hebben tot na nieuwjaar zodat ik nu eerst alle even op een rijtje kan zetten. Groetjes en dank voor het begrip. IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je dochter gaat bovenalles hoor, heel veel sterkte.
|
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
sterkte hoor Inge voor jou en je dochter...hou je taai!
|
|
![]() |
|
naaltje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 26 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
Heel veel sterkte voor jullie! Hartelijke groet, Aaltje |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Sterkte allemaal.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Lijkt me niet meer dan logisch! Heel veel sterkte voor je dochter en jullie Inge, mag 2012 ook voor jullie zonniger worden.
Liefs Simone |
|
![]() |
|
natie.83 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Heel veel sterkte!
|
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Heel veel sterkte Inge
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Woutera ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 395 |
Heel veel sterkte hoor meid. En ehhh.... die patroontjes zijn nu minder belangrijk. Groetjes Woutera |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Het zijn best mooie patronen, maar degenen die ze zoeken kunnen proberen het boekje te kopen, zoals jij ook hebt gedaan. Of andere soortgelijke patronen. In Burda Verena, Filati of Style staan ook heel aparte patronen en die liggen gewoon in de tijdschriftenwinkel.
Ik hoop dat iedereen beseft dat jij nu grote zorgen hebt om je dochter en dat je hoofd niet staat naar het gepiep van anderen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
gezondheid en familie komt in de eerste plaats, maar wij zijn hier niet om enkel te graaien, maar ook voor jouw dus meid indien je het nodig hebt lucht je hart dan maar, zodat wij jouw een hart onder de riem kunnen steken hopelijk gaat het snel beter met je dochter zodat jullie er nog een mooi en een leuk einde jaar en natuurlijk een nieuw van kunnen maken |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |