Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotensfeer op het forum

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: sfeer op het forum
    Posted: 16 September 2007 om 21:56

Hoi,

Het ligt misschien aan mij, ik doe nog niet zo lang mee aan dit forum, maar ik vind dat de sfeer in sommige onderwerpen niet echt altijd even gezellig is. Daarmee bedoel ik niet dat mensen niet kritisch mogen reageren of alles maar goed moeten vinden want zo ben ik zelf ook niet. Maar ik zie bij sommige onderwerpen wel steeds vaker zoiets van "dat hoort niet" of "dat mag niet" voorbij komen.

Persoonlijk denk ik nog steeds dat iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid heeft en dus zelf kan bepalen wat wel of niet kan en hoe je daarmee om gaat.

Er zal vast wel zoiets als een forum reglement zijn en als dat er niet is, dat is het misschien toch een keertje verstandig dat Renske zelf aangeeft wat ze wel en niet prettig vind.

Zelf heb ik niet zoveel moeite met allerlei links op het forum maar ik heb er best begrip voor dat anderen er niet zo over denken. Toch maken we allemaal samen gebruik van dit forum omdat we het leuk vinden, het gezellig is en ons lekker creatief bezig laat zijn. Ik denk dat we ervoor moeten waken dat deze sfeer ook behouden blijft. Hoe? Dat zou ik nou graag van jullie willen horen!

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2007 om 22:09
Ik kan me wel vinden in wat Ilona heeft geschreven. Op de vraag hoe we de sfeer kunnen behouden zoals hij was, heb ik ook geen antwoord........op dit moment. Denk er wel over na
Groetjes Syl
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2007 om 23:06
Ik denk dat het geen kwaad kan om je op een gegeven moment even te beraden of de gang van zaken zoals die is gegroeid op de lange termijn houdbaar is. Ik denk dat er niemand bij gebaat is als de Hobbydoos straks ineens uit de lucht moet omdat er veel te veel illegale informatie op te vinden zou zijn en geloof me, het zou niet de eerste keer zijn dat ik zo de ondergang van een leuk forum mee maak. En daar word je niet vrolijk van. (Dat zal een van de medeoorzaken zijn dat ik daar zelf best principieel in ben denk ik).

Persoonlijk mag iedereen natuurlijk zelf uitmaken wat-ie doet en niet doet, zelfs als dat  officieel niet door de beugel kan, maar het is niet 'ons' forum, het is uiteindelijk Renske's forum, en ZIJ is degene die er op afgerekend wordt als er 'rare' dingen zouden gebeuren. Daar staan we vermoedelijk zelden of nooit bij stil, maar het is helaas wel de praktijk.

Dat de sfeer daar onder zou lijden merk ik eerlijk gezegd niet zo. Uit de lucht gehaald worden, da's pas slecht voor de sfeer.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2007 om 23:13

Hallo,

Ik heb een topic geplaats over regels aangaande het linken naar andere sites.

Ik sluit deze thread om op 1 plek met deze discussie eventueel verder te gaan. Liever niet natuurlijk zonde van onze tijd, ben liever met mijn nieuwe patroon aan het breien.

Wordt een konijn met jurk.

Groetjes,

renske

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 4.172 seconden.
Lang Yarns