Tweede Baby Born breiboekje |
Reageer ![]() |
Pagina 123 4> |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23699 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Februari 2012 om 09:15 |
Hihi inmiddels had ik ze ook zo ongeveer met de hand door de kabel gepropt. Onbegrijpelijk, eerst bleven ze maar hangen in de outbox en ik maar op verzenden tikken, en ineens waren ze weg, toen ik even niet oplette.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
elma heb ze allebei verstuurd
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
thyvil ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 05 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 409 |
Elma, je hebt mail. Groetjes Birgitta |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23699 |
Elma, ik weet niet wat er mis gaat, de mails blijven in mijn outbox hangen. Zeker een bevroren draadje. Er is voor het eerste boekje een ander topic, je kunt het aan een van de anderen vragen of ze je de boekjes sturen. Ik heb ook een heleboel patronen voor babyborn gescand en rondgestuurd, daar kun je ze dan ook om vragen, desnoods in een nieuw topic. Naai-, haak- en breipatronen. Ik heb zoveel voor andere hobbydozen opgezocht en gescand, die mogen nu ook wel iets doen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
ik heb de eerste ook nog niet en het 2de ook nog niet mag ik aansluiten in de lange lange rij dit lijkt me wel heel erg leuk ik heb zoveel kleine meisje bij me die vaak even een snoepje komen halen en wat is er leuker om dan een keertje geen snoepje maar poppenkleertjes te geven en ik heb nog zoveel restjes wol dan kan ik dat ook is opmaken
![]() |
|
![]() |
|
Je hebt hem. Heb je het eerste ook al?
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Zou ik dit boekje ook mogen ontvangen? Alvast bedankt! |
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
hampie ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
Hallo Magtelt
Erg bedankt voor het prachtige boekje. Je hebt er weer iets moois van gemaakt. Groeten Saapke |
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Hallo Magtelt
Heel hartelijk bedankt voor het mooie boekje . Hartelijke Groet Van Geerke |
|
![]() |
|
Geerke, je hebt hem.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Hallo Magtelt
Nog maals bedankt voor boekje 2. Maar kan ik ook nr 1 krijgen . Groetjes Geerke |
|
![]() |
|
Ik heb ze natuurlijk allebei. Ik heb ze ook uitgeprint, want door mijn kippigheid, kan ik niet uit de voeten met patronen die op de laptop staan, dan moet ik een leesbril hebben die automatisch naar boven gaat op mijn bevel.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Magtelt, Was je blijkbaar toch sneller: je bericht is was hier eerder dan het mijne
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
dank jewel magtelt die eerste van jou had ik ook niet en die tweede kreeg ik net van fien
nia |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
dank jewel fien deze had ik nog niet
nia |
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Je hebt mail, Niania. Deel 1 heb ik niet. |
|
![]() |
|
In het tweede boekje staat een bontcape.
Ik zal even uitleggen waar mijn irritatie zit. Als mensen in een PM hun mailadres zetten, dan zetten ze er een punt achter, om de zin af te sluiten. Ik ben kippig ondanks mijn leesbril bij de laptop, dus ik kopieer dat adres en dan krijg ik de mail nog eens terug, dat ie niet verstuurd kan worden. Dan laat ik mijn man kijken en die ziet die minuscule punt achter .nl of .com. En dan pas kan ik het patroon versturen. Een hoop verspilde tijd en moeite, plus dat mensen zich ook wel eens vertypen en niet het exacte mailadres doorgeven. Als ik het adres uit het profiel kopieer, gaat het altijd meteen goed. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
zou ik ook de patroontjes mogen ontvangen voor mijn
baby born? ze heeft het nu zo koud zonder kleren. en zou ik dan boekje 1 en 2 kunnen ontvangen? of is dat te veel gevraagt? met vriendelijke groet nia |
|
![]() |
|
Hampie en Geerke hebben mail.
Ik stuur alleen nog patronen aan mensen met hun mailadres in hun profiel, omdat ik het dan zó kan kopiëren en in de adresbalk plakken. Dat gedoe van vragen om een mailadres en het dan in een pm krijgen, daar wordt ik kriebelig van. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
O wat leuk ! Mag ik het ook a.u.b.
hartelijke groet van Geerke |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |