granny sqaures |
Reageer |
Autheur | |
Axelle
Newbie Lid sinds: 05 Februari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 35 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 April 2012 om 16:16 |
Hallo,
ben bezig met granny sqaures te haken maar zit met de volgende vragen: 1 hoe zet ik die het beste aan elkaar? 2 kan ik verschillende soorten garen gebruiken, moeten wel even groot zijn 3 wat kan ik der van maken? |
|
ChantaltJH
Duizendpoot Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
in het boek granny's squares haken kun je alles vinden............ voorbeelden om iets te maken en verschillende manieren van aan elkaar zetten
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze aan elkaar gezet in de zelfde katoen met vaste aan elkaar
|
|
elizabethh
Hobbywonder Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Post Options
Thanks(0)
|
Via Google kun je veel vinden. Tik eens in "granny squares" bij afbeeldingen, dan heb je al een heleboel leuke ideeën. Vaak kun je dan doorklikken naar een website of blog.
Je kunt ook met een zoekterm als "granny squares aan elkaar maken" een heleboel info vinden hoe je dit kunt doen... Succes!
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met aan elkaar maken gebruik ik meestal de techniek van garnstudio drops.
Daar staan ook patronen met grannys |
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
er zijn inderdaad verschillende manieren, naaien of haken en dit kan dan doen op verschillende manieren, ik zou ook zeggen even een beetje googleen en zoeken wat het beste bij jouw project past
|
|
|
|
Lisette1985
Duizendpoot Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 174 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met granny squares kun je zoveel leuke dingen maken, inderdaad op de site van garnstudio vind je veel leuke dingen en kun je ook vinden hoe je granny's aan elkaar kunt haken.
|
|
Polar
Groupie Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Noordoostpolder Status: Offline Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
|
kopieer en plank de volgende link
http://attic24.typepad.com/weblog/joining-granny-sqaures.html Okay het is in het engels maar er staan zo'n massa behulpzame foto's bij dat het zichzelf wijst zonder dat je de tekst hoeft te kunnen lezen. Verder staan er ook bergen leuke ideeen met granny's Good luck!! Renate |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |