sierrand jurkje grote hello kitty |
Reageer |
Autheur | |
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 April 2012 om 12:07 |
Ik ben het patroon van Huggy Kitty Amigurumi aan het vertalen voor mijn schoonzus uit het Engels. Zij heeft dit patroon via Hobbydoos gekregen.
Nu snap ik niet helemaal hoe ik de sierrand van het jurkje gehaakt wordt. Wie kan mij helpen?
Bij de jurk haak je:
in toer 12 en 13 stokje (totaal 720
in toer 14 staat "repeat (Ch St x 4, then SC in eacht St)". Hier begrijp ik uit 4 lossen en dan in elke steek een vaste.
Maar bedoelen ze nu 4 lossen en dan 1 vaste en dan weer 4 lossen en dan 1 vaste etc??
Wie kan mij verder helpen??
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo uit de losse pols denk ik: 4 lossen,op deze lossen vasten.
Dan zou je een soort sliertjes onderaan krijgen. Maar misschien heb ik het helemaal fout. |
|
haakfreak
Duizendpoot Lid sinds: 28 Maart 2012 Locatie: holland Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
is het teveel gevraagd om het patroontje van hallo kitty ook te mogen ontvangen????????????? Mijn dochter is er helemaal weg van....
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
haakfreak, enig idee hoe we dat moeten doen. als je het topic welkom nou es doorleest, dan weet je wat je moet doen.
Mayabees je haakt als het ware kleine strengetjes of zoals ik ze altijd noem fliebertjes, tis vier lossen haken en in die losse weer vasten, ben je weer terug bij de rand en vanaf de rand weer lossen en dan vaste in die losse als teruggaande toer en je bent weer bij de rand. en zo de hele rand door. |
|
lydia wijsbroek
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |