Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat gaan we doen met de Pasen??

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat gaan we doen met de Pasen??
    Posted: 05 April 2012 om 21:08
Wat gaat iedereen doen met de Pasen??
Wie weet hebben we nog wel wat suggesties voor elkaar....

Afhankelijk van het weer gaan we erop uit met de fotocamera, anders lekker binnen met.......de giraf Big smile
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 21:14
zaterdag met mijn zus naar mijn andere zus in Winsum (Groningen) en zondag de boot weer inruimen en maandag naar mijn dochter kijken, die wedstrijden moet rijden met haar paard
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 21:21
Waarschijnlijk naar de Campina koeiendagen(???) de koeien gaan voor het eerst naar buiten dan...Lijkt me zo leuk voor m'n zoontje om dat te zien.....En ik ga een heel klein beetje smokkelen: vorig jaar pasen beviel ik van m'n zoontje,dus toch een soort miniverjaardagje dit weekend???(al klopt de datum naturlijk niet..)
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 23:02
Inderdaad de Campinakoeiendagen staan bij ons ook op de lijst......leuk om foto"s te maken!!  Big smile
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 07:43
eerste paasdag gan we met zijn alle bij pa en ma stamppot zuurkool eten (doen we al ruim 5 jaar) en tweede paasdag werken bij de praxis en dan zorgen de heren voor het avond eten(bakplaten)

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 08:15
1e paasdag met complete schoonfamilie brunchen bij schoonzus
2e paasdag komen mijn twee zussen met mannen en kids naar mij
dus alweer weinig haken
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 08:49
Bij ons staan er al koeien buiten, mét kalfjes.

Ik denk dat we naar de kattenshow gaan.

Mijn goede voornemen voor Pasen is om de Poekieknuffels een af te maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 09:01
Eerste paasdag naar mijn zus, brunchen met de hele familie. 's Avonds lekker gourmetten met mijn schoonouders en daarna naar het paasvuur. Tweede paasdag waarschijnlijk met de kinderen naar de Julianatoren (mits redelijk weer). En onze koeien gaan binnenkort ook naar buiten inderdaad. Wij hebben het geluk dat ieder jaar aan huis weer mee te maken. Ik heb zin in het weekend in ieder geval!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 09:25
1e paasdag bij mijn ouders met de hele familie paasbrunchen. Mijn inbreng: een zelfgebakken kaneel/honing/krentebrood en verse eiersalade Tongue
2e paasdag ligt een beetje aan het weer en de zin, ik denk dat we er even met z'n 4-en op uit trekken.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 09:56
Simone.....veel plezier in Groningen LOLWink!!!
En wens je dochter veel succes!!!! Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 09:59

Ik zou dit weekend met 2000 christen-studenten uit heel Europa in Honagrije Pasen vieren, maar helaas gaat dat avontuur voor mij niet door. Nu zijn mijn plannen: slapen... en op zondag het échte Paasfeest vieren, de opstanding van Jezus!

Blessed to be a blessing
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 10:57
Ik ga het weekend gezellig met de familie doorbrengen en maandag met de vriendinnen uit eten en bowlen!

Iedereen hele fijne Paasdagen gewenst!
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 11:17
Ik ga 3 dagen bij een vriendin van men broer kuisen
Ze had een huisje gekocht om te verbouwen,maar de aannemer heeft haar laten zitten met heel veel troep en viezigheid,dus nu zijn er een hele hoop mensen die haar uit de nood gaan helpen om het huisje toch netjes af te werken en op te poetsen,zodat ze er sneller in kan....
Niet echt men favoriete manier van de paasdagen door te brengen,maar als je er een ander plezier mee kan doen..
Fijne Paasdagen iedereen!!!
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 11:49
niks bijzonders, als het lekker weer is de bossen in met de kinderen, geocachen.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 12:04
Eerste paas dag gaan we bij mijn schoonmoeder brunchen.
Twee de paasdag gaan we bij mijn ouders gourmetten
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 12:32
Wij gaan boven alles op kuisen van dat ze vuil gemaakt hebben met de ramen te steken .En zondag als het weer het toelaat gaan we eens fietsen
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 12:36
Niet veel denk ik, gezien de weersvoorspellingen zal het wel bij lekker hobby-en blijven
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
wolverino View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wolverino Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 13:48

1 paas vieren we de verjaardag van miijn vriend die is op 3 april jarig geweest.

2e paasdag weet ik egenlijk niet als het een beetje met het weer mee zit dan een lekker wandeling maken met de hond.

maar als ik het zo zag op het nieuws dan wordt het een dagje handwerken ook gezellig hoorSmile 

de dinsdag ben ik de octend vrij moet ik pas om 12.00 uur beginnen.
groetjes karen
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 15:32
door het koude weer 's nachts hebben we ons schema aangepast.
we gaan in ieder geval gourmetten met z'n 5-jes.
en verder weten we het nog niet.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns