tuisch haken |
Reageer |
Autheur | |
jvn
Newbie Lid sinds: 06 April 2012 Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 April 2012 om 13:17 |
Hallo allemaal, Ik ben jvn en ook aan het haken geslagen.
Alleen dan tunisch haken. Ik vroeg me af of iemand een patroon voor een babydeken heeft dat tunisch gehaakt is. Heb een mailje gestuurd naar info@hobbydoos.nl en die raadde me aan het op ht formum eens te vragen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. alvast bedankt jvn
|
|
jvn
|
|
ChantaltJH
Duizendpoot Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi lees even het topic welkom, liever geen emailadres open en bloot op het forum maar in je profiel dan kan elke hobbydoos het zien maar wordt er geen misbruik gemaakt
voor een patroon van een babydeken moet je even zoeken op het woord tunisch haken of op babydeken dan vind je echt wel wat. succes
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb even voor je gegoogled en wat ik tegenkwam was een badkamerkleedje .
het was een tel patroon uit een oude Ariadne .
Als je dat soepeler zou haken(dunner garen dikkere pen is het misschien iets voor een dekentje .
Verder ben ik weinig tegen gekomen .
Dus even googelen is misschien een idee .
Als je hierboven even op topic search ( bij het vergrootglas) tunisch haken intikt komt er ook wel wat voorbij dacht ik .
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het enige waar ik je aan kan helpen is een tasje, verder heb ik niets kunnen vinden.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
malofa
Duizendpoot Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb je wat gestuurd.
|
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |