Hulp bij patroon (overgang hals borst) |
Reageer |
Autheur | |
kellyvanalem
Groupie Lid sinds: 08 April 2012 Locatie: IJsselstein Status: Offline Points: 50 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 April 2012 om 22:44 |
Hallo allemaal.
Ik heb een vraag. Ik ben pas onlangs begonnen met het haken van knuffels. Dit is mijn tweede werkje, en ben bezig met guido de ooievaar. Ik stuit tegen een probleem. Ik moet bij toer 43 terwijl ik in een spiraal aan het haken ben(hals) de overgang maken naar de borst en moet 12 v maken en dan 1x een losse en dan weer 12 v. Hoe moet dit? Ik snap niet hoe ik steeds een werk moet keren als ik niet eerst iets moet platvouwen en vast moet haken. Wie kan mij dit uitleggen? Bedankt...! |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
misschien dat je de maakster van dit patroon kan aanschrijven? die weet het vast beter dan wij
|
|
Wanda
Hobbyguru Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
Post Options
Thanks(0)
|
er staat toer 43
12 vasten 1 keerlosse 12 vasten keer het werk dus dan haak je volgens mij niet meer in een spiraal
|
|
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
kellyvanalem
Groupie Lid sinds: 08 April 2012 Locatie: IJsselstein Status: Offline Points: 50 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oke dank jullie wel. ;-)
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |