Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie kan het mij vertellen!!!!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie kan het mij vertellen!!!!
    Posted: 14 April 2012 om 19:21
Wie kan mij vertellen hoe ik een gehaakt rondje STEVIG op een deksel van een glazen pot kan bevestigen??
Moet ik in de laatste ronde minderen en het eromheen trekken??
 
 
alle suggesties zijn welkom WinkLOL
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 22:55
je kan het afwerken door een lint erdoor rijgen en die strak aanhalen en een strik erin maken
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 10:23
Of met textiellijm aan het randje?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 11:04
Ok, dus dat is de truc...... ik dacht dat je het zo strak moest haken dat je het eromheen moest/kon spannen.
Dank je wel voor de tips.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 11:16
http://haakmuts.nl/?p=productsList&iCategory=67&sName=Jasje-voor-de-bekende-groentenpot

Ik dacht even hier aan ... de hoesjes kunnen hier van de potjes af, dus zijn niet gelijmd. Misschien wil Claire haar 'geheim' prijsgeven aan je. Ik zie nergens dat je het patroontje kan kopen. Misschien zit er een stukje elastiek in verwerkt?

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 12:23
Hoi Saskia,
 
Claire geeft niets prijs...... hahahahaha deze worden alleen als setjes kant en klaar verkocht. Maar heel dun hoedenelastiek is ook een optie inderdaad.
 
We gaan er wat van maken!!!
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 907
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2012 om 23:05
ik doe ipv minderen, 1 vaste overslaan dan 1 vaste, tot je het rondje hebt gedaan.
 
Moeite met erom heen doen, maar als die zit blijft die goed zitten.
Aan de bovenkant van de dekens heb ik een klein stukje dubbelzijdig klittenband geplakt,daarover heen dan de gehaakte muts :)
zodat ik het er ook weer af kan halen om te wassen.
 
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 08:49
Originally posted by Sarabi09 Sarabi09 wrote:

ik doe ipv minderen, 1 vaste overslaan dan 1 vaste, tot je het rondje hebt gedaan.
 
Moeite met erom heen doen, maar als die zit blijft die goed zitten.
Aan de bovenkant van de dekens heb ik een klein stukje dubbelzijdig klittenband geplakt,daarover heen dan de gehaakte muts :)
zodat ik het er ook weer af kan halen om te wassen.
 
 
dat van het minderen had ik ook in gedachte. dat van het klittenband is helemaal prima!!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns