classic motor race..even wat anders |
Reageer |
Autheur | |
Iris74
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1337 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Mei 2012 om 10:40 |
Vandaag is ons huis veranderd van een huis op het industrieterrein, naar een huis midden op een circuit.....whaaa...Er is een oldtimer motor race aan de gang, en wij zitten midden op het lange rechte stuk met ons huis..... Ze zijn net begonnen, wat een herrie, en een spektakel. De kinderen vinden het prachtig. We hebben de dam goed afgesloten met een Dakar vrachtwagen, en boven op het dak gaan we zometeen zitten, hahaha!! Prachtig uitzicht.....Ben benieuwd of we vanavond nog kunnen horen, en hoe de dag gaat verlopen......haakwerkje op het dak misschien...?!
|
|
groetjes Iris ************** |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gaaf, ik neem mijn oordopjes mee
|
|
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel kijk plezier
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is echt héél wat anders, maar lijkt me voor een keertje toch ook heel leuk.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |