Ik weet niet of dit mag |
Reageer
|
| Autheur | |
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Ik weet niet of dit magPosted: 19 Mei 2012 om 16:35 |
|
Zoals sommigen misschien weten ben ik nog niet zolang actief op dit forum. Maar deel mogen uitmaken van deze toffe groep vind ik super!!!
Ik ben niet zo een persoon die snel kijkt naar de onderschriften ( welke de meesten steeds onderaan een post doen) maar soms zie ik een verwijzing naar sites van onze haakdames zelf. Nu heb ik mijn nieuwsgierigheid niet meer kunnen bedwingen en heb dus eens voor de aardigheid op de link van Hildeloepke geklikt. Waaaaaw!! wat een ontwerpen allemaal!! Daar ben ik ( positief) jaloers op. Mijn oproep is bij deze : kan in deze topic de dames hun link vermelden waarop hun creaties te zien zijn. Geen patronen, geen verkoop,.... maar pure fotoalbums met hun haakwerkjes. Want nu heb ik enkel deze van Hildeloepke gezien, maar er zullen ongetwijfeld veel dames zijn die ook zo'n blog of site ofzo hebben, maar waar ik zelden of nooit een link naartoe zal vinden. Ik wil alleen graag de creaties van de forumleden eens zien zonder ( sorry dames En ja, daar heb je het topic "creaties" voor, maar dan een "creaties" zonder alle pagina's met leuke antwoorden.... ik hoop dat jullie mijn bedoeling snappen, ik wil absoluut niemand kwetsen, want ik geef ook graag commentaar op een nieuwe prachtige creatie Dit is maar een voorstel hoor |
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Tante Jan
Hobbywonder
Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Mei 2012 om 16:49 |
|
Veel plezier, genoeg tijd overhouden om zelf dingen te maken hè!
![]() |
|
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Mei 2012 om 17:10 |
|
Bedankt!!!! Daar heb ik dus overgekeken!
Heb mij voorgenomen maar 1 link per dag te bekijken 1 nadeel: mijn to-do-lijst wordt steeds langer en langer
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Mei 2012 om 17:38 |
|
Hahahaha dan ben je niet de enigste met een (TE) lange to-do list
|
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 Mei 2012 om 00:13 |
|
en met te weinig tijd en te lang op het forum blijven hangen
|
|
|
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Mei 2012 om 09:35 |
|
Weet waar je aan begint ;) Whaha, de meeste Hobbydozen hebben een hoog werktempo ;)
Mocht je mijn blog nog willen bewonderen, ik heb net weer een nieuw berichtje gepost... |
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Mei 2012 om 12:28 |
|
Yep, ik zal zorgvuldig een blogje per dag ( als dit even kan) bekijken, en die van U zit daar zeker tussen!!!
|
|
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |