Help!! Catania nr: 179 |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
pleun ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 06 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Mei 2012 om 18:29 |
Ik ben aan het haken voor mijn kleinzoon die in september wordt geboren.
Maar helaas... de bruine Catania katoen 179 is niet meer te koop. Wie heeft er voor mij nog bolletjes? ik heb er nog 8 nodig. Elk bolletje is van harte welkom, uiteraard tegen betaling + verzendkosten. Alvast dank voor je reactie. |
|
Groetjes Pleun
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb geen Catania maar probeer eens even op www.creamijn.nl
Deze mevrouw heeeft vele kleuren en misschien ook nog wel de 179.
Succes
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ik dacht dat er iemand ooit gezegt had dat phildar cotton3 die kleur ook heeft natuurlijk onder een ander kleurnummer en dat alles uit hetzelfde fabriek komt, misschien eens zoeken of deze inderdaad bijna hetzelfde is
|
|
![]() |
|
![]() |
|
pleun ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 06 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
Ik heb op Hobbydoos gekeken naar nummer 22 van Phildar, maar dat ziet er erg grijs uit.
Durf het niet te bestellen. |
|
Groetjes Pleun
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Je kunt ook een staaltje aanvragen met kleuren he, dan kost het niet zo heel veel.... maximaal 10 kleuren kun je bestellen, die krijg je dan op een kaartje thuisgestuurd. Misschien een idee?
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Volgens mij is dat nummer al een aantal jaren niet meer verkrijgbaar, ik heb er vorig jaar ook alles naar afgezocht en niet gevonden
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Ik moet morgen ook om catania.
Als ie vanmiddag toevallig open is ga ik dan.
De winkel waar ik het altijd haal heeft heel veel.
Zal ik eens vragen of ze het hebben?
|
|
![]() |
|
Heel graag Marileen.
|
|
Groetjes Pleun
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
zoals pimmetje zegt, dat nummer is er inderdaad al een aantal jaar uit de kans dat ge er iets van vind is heel erg klein en aandezien je 8 bolletjes wil bijna onmogelijk
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Pleun, ik ga morgen voor je kijken hoor.
Heb gebeld maar de winkel is op maandag dicht.
|
|
![]() |
|
volima ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 82 |
Volgens mij is de phildar cotton 3 iets dikker dan de catania.
Ik heb 2 zebra's gehaakt, eentje van alleen catania en de andere van catania en phildar cotton 3. De laatste is iets groter geworden. Ik zou hiermee opletten. Op internet zag ik deze: Ik ken de winkel niet.
|
|
groetjes,
Liesbeth |
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Via de Hyves van Christel Krukkert , kwam ik terecht bij Yvanka in Hengelo.
Ze hebben geen site, maar wel ontzetten veel. Volgens mij ook een soortgelijk garen als vervanging voor de cantania 179. Misschien kan je bellen en willen ze wat opsturen? Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
andrea21 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 568 |
Ik heb nog bijna een bolletje van de catania bruin nog niet zolang geleden gekocht het is er pas uit tenminste bij de winkels misschien hadden ze voorraad, ik heb de cotton 3 van phildar en daar de vergelijkbare bruin van maar hij wijkt wel af hoor zeker als je al bezig bent met een werkstuk, en ik vind de dikte van catania en cotton 3 hetzelfde hoor ik gebruik het door elkaar heen en ik zie geen verschil.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Volima Ik heb de Duitse shop een bericht gestuurd en hoop dat het gaat lukken.
Ali iemand maar 1 bolletje heeft ben ik ook al blij hoor. |
|
Groetjes Pleun
|
|
![]() |
|
Pleun........ik heb voor je gevraagd, maar ze hebben het ook niet....
![]() Ben ook nog in andere handwerkzaken geweest om het te vragen, maar nergens hadden ze de 197
![]() |
|
![]() |
|
Marileen, dank je voor de moeite hoor!!
|
|
Groetjes Pleun
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
heb hier in gennep nagevraagd
helaas op in beide winkeltjes
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Drempt jij ook bedankt voor de moeite.
De Duitse site heeft het ook niet meer, helaas!! |
|
Groetjes Pleun
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Naaimachinehandel Oenema in Heerenveen heeft heel veel, wie weet...
De Breigigant in Rheezerveen.....(via MP) Kan je een belletje aan wagen......
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Nr 79 van de Limone is bijna precies hetzelfde, ook voor haaknaald 2.5
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |