Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Buikpijn niet meer nodig.....

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Buikpijn niet meer nodig.....
    Posted: 22 Mei 2012 om 11:37
Het zal wel aan het voorjaar liggen.
Sinds vanmorgen is onze kat weg, heb er buikpijn van.
Normaal is ze altijd bij de achterdeur als we beneden komen......nu taal noch teken.Cry.

Gisteravond helemaal niets aan de hand, en nu ????????????
Zo zijn we drie jaar geleden ook onze andere kat kwijt geraakt, welliswaar op leeftijd (15 jaar). Achteraf zagen we op foto's dat hij een hele jas had uitgedaan en denken dat hij zelf een plekje heeft gezocht. Maar niet weten waar je aan toe bent....PPPPPFFFFFFFF
Ze is gechipt en 'geholpen' dus daar hoeven we niet bang voor te zijn. (schrale troost)
Inmiddels alle schuren e.d. afgelopen maar niets.....we hebben een bos achter het huis dus zoeken is onbegonnen werk. Al wel als dollen lopen roepen en fluiten en gerammeld met snoepjes, het gebruikelijke dus als je ze kwijt bent. Mijn intuitie laat me niet vaak in de steek.....ben ik nu niet blij mee.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 11:43
wat is dat zacht uit gedrukt vervelend zeg.
ik hoop dat je intuitie nu wel verkeert is en dat hij een deze dagen gewoon weer vrolijk aan komt lopen als of er niks aan de hand is.
heel veel sterkte met wachten.

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 11:45
ik hoop dat het gewoon vlinders in zijn buik zijn en dat ie terugkomt.

*vind ik niet leuk*

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 11:55
Had dit eerder moeten verwoorden......MADAM is er weer......

Het is net als met kinderen als je ze weer gevonden hebt kan je ze wel slaan...Smile.
Kan het topic helaas niet weghalen....
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 12:01
Gelukkig is ze er weer !!!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 12:08

Een geluk dat ze terug is ik ken dat gevoel ik was ze 3 weken kwijt

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 12:13
Gelukkig dat ze weer terug is, dat zijn heel wat zorgen minder!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 13:04
Dat is het dubbele van buitenkatten:
Aan de ene kant wil je ze achter beestjes e.d. aan laten gaan en hun gang laten gaan zoals het een kat/poes betaamt. Aan de andere kant 'moeten' ze wel doen wat je wilt.
Dat is op zich natuurlijk al een utopie bij katten Big smile.
Ik word er altijd heel onrustig van als ze 'verdwijnen'.
Sorry voor de te snel geplaatste topic Embarrassed
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 13:45
Dit is zoals met eten als iemand te laat is. "Nu wachten we niet langer, ik schep op". Op dat moment komt de laatkomer de deur binnen. Zo'n klein kattekreng toch!! inderdaad zoals met kinderen. Groetjes, Lida.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 13:49
ongerust zijn is alleen maar menselijk hoor.

Hier kan de kat gelukkig niet buiten. Ze is daar ook te lui voor trouwens.

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 14:08
Je kunt dit topic nou gebruiken om blij te zijn dat de kat weer terug is. Je mag ook vreugde delen ipv alleen zorgen.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 14:20
Dat is toch niet om sorry over te zeggen daar zijn wij voor om ons zorgen te maken samen met jou
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 14:50
Wat fijn dat de poes weer snel terug is. Je zit er toch over in.
Die van ons is s'nachts altijd binnen en gisternacht ook de hort op geweest.
Ben ook s'nachts wezen kijken of hij voor de deur zat.
En gelukkig om 6 uur zat hij er............En de hele dag in diepe slaap verzonken!
Groetjes van Jolly

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 14:58
Er zijn niet voor niks zoveel katten die "doerak "heten, de meeste zijn het nl. wel . Fijn dat iedereen weer blij is.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 15:20
nou meid niks te snel, in paniek is het altijd fijn dat je bij ons terecht kan ik was ook heel blij met jullie toen mijn zoon geopereerd werd en ik er even doorheen zat DUS ik ben super blij dat die ondeugd (weet ie zelf niet) weer lekker bij je terug is
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 18:35
Ik had laatst buikpijn over een buurkat die haar avondprakje niet kwam halen; wat was ik blij toen ze 's morgens wel opdook.

Zij heeft een grote hekel aan me omdat ik geregeld haar mensen wegtover in vakanties en dan voor haar kom zorgen. Haar zus is dol op eten en dol op degene die dat voor haar roze neusje zet, daar heb ik geen problemen mee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 21:04
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik had laatst buikpijn over een buurkat die haar avondprakje niet kwam halen; wat was ik blij toen ze 's morgens wel opdook.

Zij heeft een grote hekel aan me omdat ik geregeld haar mensen wegtover in vakanties en dan voor haar kom zorgen. Haar zus is dol op eten en dol op degene die dat voor haar roze neusje zet, daar heb ik geen problemen mee.

Ja inderdaad zooooo had ik het nog niet bekeken LOL
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 22:13
Wat vervelend als je kat weg is. Ik had de dierenambulance en het asiel al geinformeerd, toen kwam meneer onder de bank vandaan, hij had een gat gevonden in de stof onder de bank en had zich daar op z'n gemak geinstalleerd.

Pas toen realiseerde ik me wat hij eigenlijk voor me betekend.

Fijn dat je je niet meer zo ongerust hoeft te maken.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.514 seconden.
Lang Yarns