hangers voor de kinderen uit de bus |
Reageer
|
| Autheur | |
Babbel.truitjes
Duizendpoot
Lid sinds: 04 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: hangers voor de kinderen uit de busPosted: 23 Mei 2012 om 19:48 |
|
Declineren uit de bus hebben hun hangertjes voor bij hun radioreporter ontvangen. Ze zijn er super blij mee, ze willen niet eens de boel erafhalen . De spookjes heb ik voorzien van beentjes en voetjes maar lollibol en Wendy hebben ze gemaakt en al op . We hebben gemerkt dat dit soort precentjes prima werkt voor deze kinderen. Dus wil iedereen vragen om er nog een stel voor deze kinderen te maken. Deze kinderen hebben de syndroom v down en autisme. Al vast bedankt voor de al geleverde hangers. Groet Babs moeder van Naomi thee hoe zet ik foto met de mobiel hier op ffff
|
|
|
babbel
|
|
![]() |
|
Babbel.truitjes
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 19:51 |
|
Tjee tik helemaal wat anders in dan wat er verschijnt in beeld. Maar deciliner moet zijn kinderen uit de bus
|
|
|
babbel
|
|
![]() |
|
Babbel.truitjes
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 19:56 |
|
O en radioreporter moet taxipaspoorten zijn
|
|
|
babbel
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14158 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 20:35 |
|
Die computers toch doen de gekste dingen. Fijn dat de kinderen er blij mee zijn. groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 21:51 |
|
By the way Babbeltruitjes, lollibol is mijn nickname!!
![]() Mijn echte naam is Wendy. Ik hoop dat je oproep een succes mag worden!! Mocht dit helaas niet het geval zijn, dan stuur je mij maar een mailtje!! Tenslotte zijn we hier om elkaar te helpen toch!! Of niet???
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Babbel.truitjes
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Mei 2012 om 09:23 |
|
Hoi Wendy. Helemaal super van je. Dan heb ik even namen gehutseld sorry voor die gene waarvan ik de muisjes heb ontvangtoestel babs
|
|
|
babbel
|
|
![]() |
|
Babbel.truitjes
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Mei 2012 om 09:39 |
|
Natuurlijk joane ook bedankt hoor, kon even niet o de naam komen.
Er is door ouders en leerkrachten die er heel positief op gereageerd. Ook omdat deze kinderen er zo goed op reageren, ze willen nu ook echt z,n hanger door goed gedrag behalen. Natuurlijk niet bij de eerste de beste goeie daad, haha dat zou te makkelijk zijn. Nee ze moeten er wel wat voor doen dan bij een aantal kruisjes mogen ze er 1 uitlezen. Het gaat om ongeveer 30 kinderen in de eerste klassen so. Heb op een andere site ook al een oproep gedaan, en daar zijn nu ook 2 dames bezig. Heerlijk dat men mee wilt helpen voor deze kinderen. Bedankt alvast die me helpen en nog gaan helpen xxx Babs moeder van Naomi. |
|
|
babbel
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |