Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vlaggetjes.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vlaggetjes.
    Posted: 04 Juni 2012 om 22:53
En hoe nu verder? Ik heb ergens een site gevonden met letters, die heb ik gemaakt en vervolgens op vlaggetjes genaaid. Maar nu moeten die aan een lijntje. Wat zijn de mogelijkheden?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 23:06
Ik zou het met baisband doen,  of heel breed lint dat dubbelvouwen en strijken en daar tussen naaien

ze zijn leuk (maaar wist je al)
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 23:09
hmmm, dat lint is ook wel een goeie. Dus niks haken maar het strak houden....
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 23:36
ikzelf zou wel een soort lint haken, bv een smalle riple zoals de dekens lijkt mij leuk

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 07:56
Ik heb ooit een vlaggenlijn genaaid. Al die vlaggen heb ik op keperband genaaid. Het is stevig en rekt niet meer na. Gehaakt band gaat en blijft rekken. De vlaggen hangen meestal hoog en op het band wordt niet gelet, de aandacht is voor de leuke vlaggen. Succes, Lida.
Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 22:44
Wat een leuk idee! Ik ben zelf vlaggetjes aan het maken van tafelzeil. Ik weet ook nog niet hoe ik ze op een lijn zet. Ik denk aan breed biaisband dubbel gevouwen. Maar misschien is keperband een beter idee.
Groetjes
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 12:54
Toen onze kleinzoon geboren was heb ik ook een vlaggetjeslint gemaakt, ik heb het in een contrasterende kleur met biasband vastgezet. Wel een brfedere omdat datmakkelijker is om te verwerken.
Succes!!! Tongue
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 17:53
Ze zien er erg leuk uit. Ik denk idd dat breder band een goede optie is
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 08:01
wat dacht je van haken aan een stuk kant? kleine gaatjes in je vl;aggen maken en aan een stuk kant vast haken evt met een paar lossen heen en weer
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.906 seconden.
Lang Yarns