vlaggetjes. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Juni 2012 om 22:53 |
En hoe nu verder? Ik heb ergens een site gevonden met letters, die heb ik gemaakt en vervolgens op vlaggetjes genaaid. Maar nu moeten die aan een lijntje. Wat zijn de mogelijkheden?
![]() |
|
![]() |
|
biggels ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 April 2012 Status: Offline Points: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik zou het met baisband doen, of heel breed lint dat dubbelvouwen en strijken en daar tussen naaien
ze zijn leuk (maaar wist je al)
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
hmmm, dat lint is ook wel een goeie. Dus niks haken maar het strak houden....
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ikzelf zou wel een soort lint haken, bv een smalle riple zoals de dekens lijkt mij leuk
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Ik heb ooit een vlaggenlijn genaaid. Al die vlaggen heb ik op keperband genaaid. Het is stevig en rekt niet meer na. Gehaakt band gaat en blijft rekken. De vlaggen hangen meestal hoog en op het band wordt niet gelet, de aandacht is voor de leuke vlaggen. Succes, Lida.
|
|
![]() |
|
Miep52 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 30 April 2012 Status: Offline Points: 263 |
Wat een leuk idee! Ik ben zelf vlaggetjes aan het maken van tafelzeil. Ik weet ook nog niet hoe ik ze op een lijn zet. Ik denk aan breed biaisband dubbel gevouwen. Maar misschien is keperband een beter idee.
Groetjes
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Toen onze kleinzoon geboren was heb ik ook een vlaggetjeslint gemaakt, ik heb het in een contrasterende kleur met biasband vastgezet. Wel een brfedere omdat datmakkelijker is om te verwerken.
Succes!!! ![]() |
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Ze zien er erg leuk uit. Ik denk idd dat breder band een goede optie is
|
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
wat dacht je van haken aan een stuk kant? kleine gaatjes in je vl;aggen maken en aan een stuk kant vast haken evt met een paar lossen heen en weer
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |