|
Reageer ![]() |
Autheur | |
BreienHaken ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
![]() Posted: 20 Oktober 2007 om 10:45 |
ik heb een mooi patroon voor een poncho gevonden die ik wil maken. maar nu vroeg ik me af: ik ben niet 1 van de slanksten, moet ik dat patroon dan vergroten? of past een poncho altijd?
|
|
![]() |
|
breioma ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Mei 2007 Status: Offline Points: 2303 |
![]() |
Staan er geen centimeters bij het patroon,dan kan je het met een lap stof passen??
![]() |
|
![]() |
|
BreienHaken ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
![]() |
ja die heb ik, en op zich weet ik ook wel hoe ik m moet vergroten, maar vraag me af of het ook moet...
|
|
![]() |
|
breioma ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Mei 2007 Status: Offline Points: 2303 |
![]() |
ik denk dat doordat je iets meer in de breedte nodig hebt ,hij wat korter zal zijn. |
|
![]() |
|
![]() |
oh ok, dan moet ik er maar een stukje bij maken. Is het dan handig om extra steken op te zetten en een gelijk aantal extra pennen te breien? zijn namelijk 2 rechte lappen (lijkt op die van tyzy). dank je voor je hulp trouwens!
|
|
![]() |
|
![]() |
Heb er nog nooit een gebreid,maar ik zou inderdaad iets meer steken opzetten,en iets langer maken,niet teveel een poncho valt toch meestal wat ruim. ik heb nog eens naar een gehaakte gekeken,daar geven ze ook maar 1 maat aan. succes! |
|
![]() |
|
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
![]() |
ik heb even bij jessica tromp gekeken, en die geven verschillende maten aan... Misschien even vergelijken?
|
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
veel hoef je niet aan te passen lisa. ik heb de standardmaten voor die van mij gebruikt (vorig jaar was de site van jessica tromp nog niet zo uitgebreid op dat gebied). op de foto zie mijn zoon die hem even heeft aangedaan voor de foto (met als voorwaarde dat zijn hoofd er niet mocht op staan) en hij had op dat moment mijn grote en een normale lichaanmsbouw en ik ben ook een dikke xl en zoals je ziet hij past ons beide. alleen als je extra groot bent en lange armen hebt dan moet je wel aanpassen
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |