van kleur veranderen haken |
Reageer |
Autheur | |
lieveheersbeestje
Hobbywonder Lid sinds: 28 Mei 2012 Locatie: rotterdam Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Juni 2012 om 17:04 |
als je van kleur verander heb je aan de binnenkant altijd 2 losse draadjes, haak deze draadjes een paar steken mee. en dan bedoel ik dat je ze langs de steken legt en dan haak je er om heen zeg maar.
|
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik maak meestal een klein knoopje in de 2 draadjes, weet ik zeker dat je niet loslaten.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
arnhemmertje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik maak ook altijd een knoop.. Ben als de dood dat het loslaat haha
|
|
hobby4you
Hobbyguru Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik maak ook altijd een knoopje maar opzich als je een stuk meehaakt laat het misschien ook niet makkelijk los!!! |
|
|
|
ChantaltJH
Duizendpoot Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij mij zitten ze vaak aan de buitenkant, maar dan maak ik een knoopje en stop ze in het beestje met een naald als mijn werkje af is zodat het in je werkje een lang eind zit dan gebeurd er niets mee
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik haak ze altijd een stuk of 5 steken mee. Geen last van dikke knopen en het is gelijk afgehecht
|
|
|
|
denise
Duizendpoot Lid sinds: 07 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik haak ze ook vaak mee aan de binnenkant
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik haak ze altijd 1 of 2 steken mee, en dan leg ik er alsnog een knoop in ha ha, allebei dus. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |