Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gehaakt vest

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gehaakt vest
    Posted: 09 Juni 2012 om 17:07
Ik heb een vestje of bolero gezien in het tijdschrift 
Lang yarn fam 188 model 26 ben er helemaal weg van.
Helaas de rest vind ik in het tijdschrift wel mooi maar niet voor mij.
Nu kost het tijdschrift 7,50 en vind dat best duur
Kent iemand het model en kan iemand mee er aan helpen of net zo,n model maar dan van een ander

groetjes Hilda
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 23:32
Het model is een circel gehaakt en in de circel wordt een rechte lap gehaakt als rugpand
Hoop dat iemand me nu kan helpen

groetjes Hilda
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 23:49
het is een patroon die je moet kopen, als iemand die jouw stuurt zijn jullie beide strafbaar. ik heb er zelf ook problemen mee gehad. kijk maar bij de rubriek patronen en het topic: nvt en dan 4de pagina. ik wil dit niet meer en probeer nu andere mensen er voor te behoeden. dus het enige advies is dat je het blad moet kopen. oja misschien ff bij drops kijken: http://www.garnstudio.com/lang/nl/kategori_oversikt.php
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 23:50
dank je wel 

groetjes Hilda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 09:07
Ik heb wel een cirkelvest uit een oudere diana voor je. Gewoon een cirkel met gaten voor de armen en de bovenkant is een omgeslagen kraag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 09:30
graag lijkt me leuk

groetjes Hilda
Back to Top
Saartje76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saartje76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 09:45
Dan heb ik misschien wel een domme vraag aansluitend op de discussie over het delen van patronen. Mogen patronen uit "oude" boeken uit bijv. de jaren 70 wel gedeeld worden?
Groeten, Saartje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 11:57
Ik ga er maar van uit dat het blad nergens te krijgen is, soms bestaat de uitgever van een boek of blad niet meer. Uit nieuwe scan ik niet zo snel, of ik doe het buiten het forum om, zodat Renske geen last krijgt.

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 11:58
Originally posted by Saartje76 Saartje76 wrote:

Dan heb ik misschien wel een domme vraag aansluitend op de discussie over het delen van patronen. Mogen patronen uit "oude" boeken uit bijv. de jaren 70 wel gedeeld worden?

Officieel niet, volgens mij. Het auteursrecht geldt (in Nederland in ieder geval) tot 70 jaar na de dood van de maker. Bij boeken uit de jaren zeventig zal dat dus nog wel een hele poos gelden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 12:07
Ja maar ik vind dat ze ze dan maar weer opnieuw moeten uitgeven. Neem Haken Stap voor Stap voor rechts- en linkshandigen, dat is het duidelijkste leerboek dat ik ken. Maar héél soms vind je nog een exemplaar op een rommelmarkt. Het is uit begin 1980.

wat rozengeur.
Back to Top
Saartje76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saartje76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 12:42
Magteld en Pluk; oké dan weet ik wat wel en niet mag. Ik heb van mijn moeder veel oude boeken gekregen die inderdaad al lang niet meer te krijgen zijn. Bedankt voor de reactie.
Groeten, Saartje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns