Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Help!!!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sheila View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sheila Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Help!!!
    Posted: 17 Juni 2012 om 20:52
Dag dames,

Ik heb vandaag Benno de ezel afgemaakt. Klinkt ook een beetje raar, afgemaakt Maar wat zal ik nu eens gaan maken, heb geen inspiratie heb al zoveel gemaakt dat ik het even niet meer weet. Wie heeft een leuk idee of leuk patroon. Help!!!

Groetjes, Sheila
Back to Top
Liana View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liana Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 20:55
hahahaha ik heb meestal het omgekeerde. Ik ben vaak met meerdere dingen tegelijk bezig en tijd tekort.... succes
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 20:56
ik heb een leuk insekt te koop in mijn winkel . ga j die maken Tongue
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 21:03
http://www.favecrafts.com/Crochet-Amigurumi/Blue-Bunny/ct/1
ik ben deze aan het maken momenteel.
en daarna gaat het waarschijnlijk dit worden:  http://attic24.typepad.com/weblog/2012/05/may-rose-wreath-ta-dah.html

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 21:29
Als ik het even niet weet ga ik zelf even wat klungelen. heb b.v. laatst  gewoon een geel balletje gehaakt en daar  een emoticoon van gemaakt Wink zoals deze dus.
Of ik neem een klein basis patroontje bv de gelukspoppetjes basis of de kleine ami's en ga kijken wat ik daar  mee kan.
Dan ben je toch even bezig onder het bedenken van je volgende grote project. ik ben nu bv. bezig met een Matroesjka.

ps ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen anders had ik geshowed.

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 21:53
Ik heb momenteel een flashy kleurige teckel gemaakt en wou morgen aan Frits, het zeepaardje beginnen.
Tussendoor haak ik wel allerhande sleutelhangertjes voor de vrienden van mijn kinderen.
En ook ik moet eens iemand vragen om mij te tonen hoe  je foto's kan plaatsen. Leuk dat iedereen dit uitlegt maar iemand moet het mij eerst een voortonen, want ik ben een ablosute nul wat dit betreft.
Eenmaal dit lukt, zal ik mijn (enkele) creaties eens laten zien....
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Sheila View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sheila Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 22:29
Bedankt voor jullie reacties. Ellebelle dat konijn is inderdaad leuk en die krans van Lucy heb ik al gemaakt, als je er aan begint goed meten want katoen rekt erg uit. Ik was heel enthousiast begonnen en dacht goed gemeten te hebben maar kwam halverwege er achter dat het lapje veel te breed was toen maar weer alles uitgetrokken en opnieuw begonnen. Erg leuk geworden maar weet ook niet hoe je foto's moet plaatsen dus kan het ook niet laten zien.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 00:06

Ik heb het even uit geprobeerd en het is niet moeilijk zoals je ziet.
Je moet je foto opslaan in een map als photobucket o.i.d. dan kopieer je de url van de foto en dan ga je naar dit forum. je opent je bericht/reply en klikt dan op het boompje in de werkbalk van je bericht plakt de url in het balkje en  klikt eerst op previeuw en dan op ok. en het staat erin zoals je ziet.Wink

ps dit zijn 2 van de tussendoor werkjes waar ik het over had

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 09:09
Originally posted by Sheila Sheila wrote:

Bedankt voor jullie reacties. Ellebelle dat konijn is inderdaad leuk en die krans van Lucy heb ik al gemaakt, als je er aan begint goed meten want katoen rekt erg uit. Ik was heel enthousiast begonnen en dacht goed gemeten te hebben maar kwam halverwege er achter dat het lapje veel te breed was toen maar weer alles uitgetrokken en opnieuw begonnen. Erg leuk geworden maar weet ook niet hoe je foto's moet plaatsen dus kan het ook niet laten zien.

Bedankt voor de tip en ik mail je effe hoe je foto's plaatst ;-)

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 09:55
Originally posted by ElleBelle ElleBelle wrote:

http://www.favecrafts.com/Crochet-Amigurumi/Blue-Bunny/ct/1
ik ben deze aan het maken momenteel.
en daarna gaat het waarschijnlijk dit worden:  http://attic24.typepad.com/weblog/2012/05/may-rose-wreath-ta-dah.html

Leuk, zowel het konijn als de ring van attik 24. Raak ik trouwens altijd een beetje gefrustreerd van......
zoveel kleurtjes, vind ik heeeeeeel leuk maar past TOTAAL niet bij ons in huis.Confused
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 10:00
Ik vind ze ook allebei leuk, de krans vind ik heel erg mooi!
Maar ik denk idd dat die felle kleurtjes ook niet bij mij passen helaas..
Of ik zou hem bij de voordeur moeten hangen, in het trappenhuis is het toch al zo saai en somber Tongue.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 10:09
het kan natuurlijk ook in een ander kleurtje
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 14:17
wow die krans is erg mooi ,kan in alle kleuren
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 14:21
Ik ga hem waarschijnlijk met blauwe tinten maken, met bruin of wit erbij.
En hij gaat hier ook aan de deur hangen, langs de buitenkant, is de trappenhal ineens een beetje vrolijker.

En dat is een klusje dat gemakkelijk is voor op de camping, tis 'gewoon' een rechte lap.

Maar ik weet niet of ik er de bloemen op zou doen, ik wil eigenlijk iets van figuurtjes maar geen bloemen. Suggesties zijn welkom ;-)

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 14:35
Originally posted by Sheila Sheila wrote:

Dag dames,

Ik heb vandaag Benno de ezel afgemaakt. Klinkt ook een beetje raar, afgemaakt Maar wat zal ik nu eens gaan maken, heb geen inspiratie heb al zoveel gemaakt dat ik het even niet meer weet. Wie heeft een leuk idee of leuk patroon. Help!!!

Groetjes, Sheila

Poosje geleden zat ik ook in een handwerk dip maar ja ik wilde veels te veel maken en eigenlijk alles te gelijk!!
Toen gaf iemand een reuze idee doe allemaal leuke dingen die je wilt haken in een kom en haal daar een ding uit en tada je weet wat je kunt gaan maken!!
Vond het echt een geweldig idee!!
Misschien ook iets voor jou!
Of je weet gewoon niet wat je wilt maken en bent opzoek naar iets nieuws?
Op Ravelry kun je ook super leuke patronen vinden!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns