speenkoord voor jongetje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
KaVL ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 267 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Juni 2012 om 21:16 |
ik ben op zoek naar een patroon van een speenkoord, maar natuurlijk niet zomaar een speenkoord
(Karen zou niet Karen zijn als ze het niet moeilijk wilde maken ![]() ik wil een 'stoere' en toch schattige speenkoord maken voor de geboorte van het zoontje van m'n vriendin, de meeste voorbeelden die ik vind, zijn te meisjesachtig naar mijn mening ik heb nog nooit zo'n speenkoord gemaakt, dus eigenlijk is alle hulp welkom, als ik al gewoon het patroon kan aanpassen naar de gewenste, jongensachtige kleuren, zal ik al heel blij zijn alvast bedankt hobbydoosjes ![]() |
|
*Groetjes*
° Karen ° |
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hallo Karin,
hier staat wel een speenkoord misschien kun je die veranderen in een jongenskoord!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Een amigurumi popje zoeken die wel stoer is? Je informatie is wat summier om te weten wat jongensachtig is voor je :)
|
|
![]() |
|
natie.83 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Ik heb een lichtgrijze gemaakt 6vaste geen en weer haken met een licht blauw draadje langs de randen erdoor heen gehaald .(op mijn blog staat een roze dan zie je wat ik bedoel ) en met die zelfde kleur blauw een auto applicatie gehaakt en erop gezet. Misschien heb je hier wat aan dit is de link
http://natie83.blogspot.nl/2010/09/speenkoortjes.html?m=1 |
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
natie.83 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Je haakt eerst 6vaste om de klip geen zeg maar keer losse etc tot ie lang genoeg is. Dan haak je 2 vaste en dan een aantal losse voor de lus die zet je weer vast aan het koort. Dan haak je terug in vaste dit is de basis die ik gebruik. Er staan op.mijn blog verschillende maar wel allemaal voor meisjes de jongens variant staat er volgens mij niet op(grijze met auto dus).
|
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Deze blijft toch wel geweldig hoor, vooral ook voor een jongen.
http://grietjekarwietje.blogspot.com/2011/08/speenketting-muis-gehaakt.html |
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
KaVL ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 267 |
dankje dames !
met deze tips kan ik op weg |
|
*Groetjes*
° Karen ° |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |