spannend afwachten nu ........ |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Autheur | |
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Juni 2012 om 11:17 |
hallo dames
het is hier even spannend afwachten nu tot maandagnamiddag
![]() ![]() Hij heeft namelijk erge dyslectie en ik maak dan voor hem alle samenvattingen en typ alles met kleuren zodat hij er beter aan uit kan . En het is ook voor mij een opluchting dat het gedaan is hoor
![]() ![]() Gewoonlijk leerde hij zo'n 8u per dag , maar als het heel moeilijke waren en zeker de hoofdvakken liep het hier al snel uit tot s'nachts 3u of zo pfffffffffffffffffffff erg hoor en dan s'morgens terug om 7 eruit om je exames te gaan doen en volle moed terug beginnen aan de volgende .
Mijn zoon is 17j en respecteert dan ook ten volle al het werk dat ik voor hem doe en hij bracht me dan ook vandaag een mooie bos rozen mee als dank
![]() ![]() ![]() dus dames als jullie even willen helpen , de
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() lieve groetjes
Linda
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wat een knul zeg, petje af, maar ook voor jou, ik ga in ieder geval heeel hard duimen voor een goed resultaat
![]() ![]() |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Een bewijs van waardering,voor zoveel doorzettingsvermogen . ![]() |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
|
![]() |
|
hitsje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 559 |
![]() Succes met wachten.
![]() |
|
Groetjes Hitsje
http://pinterest.com/hitsje/ |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Heel veel SUCCES en ik blijf duimen voor jullie.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
![]() |
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
funnyface720 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 95 |
Heel veel succes en ik zal ook zeker duimen voor jullie. En je zoon is een kanjer, diep respect voor hem, en voor jou natuurlijk ook
![]() |
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
spannend hoor!
en wat lief van je zoon dat hij het je een bos rozen meeneemt voor alles wat je voor hem doet!! ga voor hem duimen hoor! heel veel sterkte met afwachten dit lange weekend!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
O, wat gun ik hem en jou een goede uitslag!!!
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
jullie zijn allemaal SCHATTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
![]() |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
wat spannend zeg.
dan duren die dagen lang. ik hoop dat al het werk zijn vruchten mijn zoon (12) is ook dyslectiesch. tegen die tijd dat hij zover is kom ik bij jou even om raad vragen ![]() heel veel succes met wachten
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Nova ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Heel veel succes.
![]() |
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
![]() |
|
Tams ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 28 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
Wauw wat knap van je dat je alle samenvattingen geschreven hebt! En wat een doorzettingsvermogen heeft je zoon dat hij na vier uurtjes slaap vol goede moed weer aan de volgende toets begint te leren! Knap hoor.
Mijn zusje heeft ook dyslexie. Zij heeft via school het programma kurzweil gekregen, daarbij kan je een samenvatting of een boek op de computer zetten en de computer leest het dan voor, ook erg handig! Misschien een tip voor een volgende keer om na te vragen of ze dat bij jullie ook hebben? |
|
Liefs,
Tamara |
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Spannend! Ik hoop dat jullie maandag goed nieuws krijgen, jullie hebben het allebei verdiend! |
|
![]() |
|
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgiƫ Status: Offline Points: 1572 |
Heel veel succes
![]() |
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
breigek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 538 |
ik heb twee duimen dus:
![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Het is bijna zover . Om 4u weten we of de zoon geslaagd is of niet
![]() ![]() ![]() Ik laat jullie de uitslag weten zodra ik het weet .
![]() ![]() ![]() groetjes Linda
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |