patronen fabeltjes krant. |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Juni 2012 om 16:08 |
Ik vraag me af of er patronen zijn van de fabeltjes krant dieren zoals juffrouw ooievaar en meneer de uil enz.?
Zo ja heeft ien=meand die en zou die willen delen????
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
als die er zouden zijn staat m'n postbus wijdopen, heb ze nog nooit gezien
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
deze heb ik inderdaad ook nog nooit tegen gekomen
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
IK was er al bang voor. Ach eens kijken of ik wat zelf kan ontwerpen, wie weet lukt me dat nog ook
![]() |
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
specifiek van hen niet dat ik weet, maar een ooievaar en uil zijn al veel rondgegaan, neem nu die ooievaar van babycadeautjes haken en ge hebt er al eentje.
|
|
![]() |
|
Ja inderdaad als je daarop verder denkt krijg je misschien wel een hele leuke juffrouw ooievaar.
Maar ik ben eigenlijk ook op het idee gekomen door de voorkant van dat andere boekje van annemarie arts Dierenhangers haken. Daar staat in de rechteronderhoek een uiltje dat met de juiste kleuren al door kan gaan voor meneer de uil. Helaas zit het er voorlopig niet in voor mij om te kopen dus zal ik het zelf moeten uitvogelen en ach dat maakt het ook wel weer uitdagend. Ik ga gewoon puzzelen en als het lukt kan ik misschien ook een boekje maken en dan dat andere boekje kopen van de opbrengst
![]() |
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
wordt héél misschien een uitdaging,
![]() |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
er is al eerder een topic over geweest en er is eigenlijk nergens iets te vinden, alleen had ik toen een zweedse pagina gevonden van meneer de uil
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Luc echt onwijs bedankt
![]() |
|
![]() |
|
die is ook leuk en hoera voor google vertalen hihihhi alleen wat zou dit zijn : Ugglehuvud en ugglekropp Dat vind ik altijd de charme van google vertalen hihihihi
|
|
![]() |
|
dan ga ik eens proberen om die te vertalen, da zou ongeveer moeten lukken en dan post ik hem voor jullie allemaal.
Thx Wanda, als je nog zulke vind hou ik me aanbevolen.
groetjes, Luc
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
uggla is uil huvud is hoofdkropp is lichaam |
|
WANDA
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
super van jou wanda
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Woow Wanda, jij spreekt een mooi woordje Zweeds.
Ik kom niet verder dan knackerbrud...
|
|
![]() |
|
antje1967 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Juni 2012 Status: Offline Points: 21 |
nou ik heb zaterdag ik hou van holland gekeken en daar was er ook een vraag over het zijn zo'n 80 dieren als ik me niet vergis, dus veel succes
![]() |
|
een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.
|
|
![]() |
|
gewoon even op een vertaalsite zoeken en verder spreek ik geen woord zweeds hoor
|
|
WANDA
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Ik ken alleen 'Ikea'' foutloos uitspreken.
|
|
![]() |
|
Wauw Wanda bij mij gaf die site het dus niet aan hihihhi en ik kom niet verder dan Smörebröd Oh nee er moet volgens mij een streepje door de 2e o maar dat doet mijn toetsenbord niet hihihihi
![]() |
|
![]() |
|
Ja ik geloof ook inderdaad een stuk of 80 want een helboel dieren hebben er maar een seizoen of een half seizoen in gezeten.
hier staan de meeste personages waarvan er ook een heleboel van voor mijn tijd waren. en een heleboel van na mijn kijk periode en tussen die van mijn dochter in hihihihi Zoals asa de spin was voor mijn tijd, maar chico Lama kwam erin tussen de periode van mijn dochter en mij in dus die kende ik ook niet. Maar ik ga het toch eens uitproberen lijkt me ook wel een leuke uitdaging. Als er een gelukt is zal ik het showen. Weet alleen nog niet wanneer want er staat nog een heleboel op het haak lijstje
![]() |
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
http://bittersweetblog.wordpress.com/2008/08/01/damed_beaver/
hier is wel een patroon van een bever?
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |