VAKANTIE ???? |
Reageer
|
Pagina 12> |
| Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: VAKANTIE ????Posted: 07 Juli 2012 om 10:09 |
|
Ik ben nieuwsgierig waar iedereen op vakantie gaat deze twee maanden ,ik ben zelf niet in staat om te gaan wegens ziekte ,maar kan meegenieten van jullie verhalen . En nemen jullie brei of haakwerk mee ? |
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Janne Marie
Hobbyguru
Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 10:30 |
|
Nee, ik ga niet met vakantie. Mijn man is (al maanden) druk met de verbouwing van onze badkamer, die een stuk groter is geworden. Hij zal daar nog wel een tijd mee bezig zijn. Al ons geld steken we op dit moment in onze badkamer :) er blijft echt niets over voor een vakantie. Vind ik niet zo erg, kan toch niet meer ver lopen of fietsen.
|
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 10:57 |
|
Ik denk dat er velen een weekend, weekje of lange vakantie zullen ondernemen.
Alleen zullen de meesten het niet online willen plaatsen wegens schrik voor inbraak tijdens die vakantie. Want ook ongure types lezen helaas mee, deze tijd van het jaar. Ik ga met mijn kids een paar dagen op vriendinnenbezoek in Italië om bij te praten. Ik neem wel lees- en haakwerk mee. Mijn man heeft liever een doevakantie en die blijft nu dus liever thuis dan tussen de dames te zitten kakelen
![]() |
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Krissis
Hobbyguru
Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 11:16 |
|
Ik ben er op forums nie zo bang voor, op Facebook zet ik het niet.
Maar wij zijn sinds gister de trotse eigenaar van een caravan!! Dus die hangen we achter de auto en we zien wel waar de zon ons brengt. Mag Nederland zijn, mag ook Frankrijks zijn. We laten ons verrassen door moeder natuur. Uiteraard gaat de tas met bolletjes en laptop met patronen mee! |
|
![]() |
|
pimmetje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 11:21 |
|
Ik ben al terug van een 15 daagse kampeervakantie in Zuid-Frankrijk. Het was er bloedheet, zo'n 35 graden iedere dag dus heb niet zo heel veel gedaan, wel veel gelezen en een paar kleine ami's gehaakt in de avonduren als het een beetje afkoelde tot een graad of 22
|
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
hobby4you
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 11:54 |
|
Wij gaan een lang weekend met mijn ouders mee naar ameland!!
En er gaan zeker handwerk spullen mee!!! Verder gaan we lekker dagjes weg met de kinderen!! En klussen in ons nieuwe huis!!!!! :-) :-) |
|
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23766 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 12:27 |
|
Wij zijn pensionada's, dus vakantie hebben we het hele jaar al. We blijven lekker thuis bij de katten, zorgen voor buurkatten en struinen rommelmarkten en boekenmarkten af. Er is heel wat te doen op de Veluwe.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 15:32 |
|
wij gaan met de caravan 4 weken naar Zuid Frankrijk.
Heb het notebook bij zodat ik jullie toch in de gaten kan houden.......
|
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 16:47 |
|
Wij gaan lekker 2 weekjes naar onze caravan in Ommen.
door drukke werkzaamheden zijn we de laatste weken er niet aan toegekomen om te relaxen. Dat gaan we dan lekker doen, ik neem een mand vol met handwerk spulletjes mee maar het hangt van de weersomstandigheden af of ik wat ga doen, soms is helemaal niets doen ook wel fijn.
|
|
|
|
![]() |
|
Claire
Hobbyguru
Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 17:34 |
Wij zitten al 5 weken in Ommen en gaan nu onze 6e en laatste week in, vandaag een mooi dagje Vilsteren meegepakt, gezellig maar heeeeeeeeeeel druk. |
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren
|
|
![]() |
|
zazia
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 17:57 |
|
Ik ga niet op vakantie. Ik ben 6 weken geleden verhuisd (wel in een kant en klaar huisje terecht gekomen) en net een nieuwe baan en een vriend die geen vrij kan krijgen. Ik ga wel volgend weekend met vriendinnen van school een weekendje weg, maar waar naartoe?????
|
|
|
|
![]() |
|
jetje1970
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 18:36 |
|
Wij gaan over 4 weken een weekje naar de Harz.
Hopen op een beetje mooi weer. Moet eerlijk bekennen dat ik ook gewoon thuis wel lekker kan genieten. Vooral als het lekker weer is. Gewoon een beetje rommelen in huis, lekker op het terras zitten met een wijntje en een goed boek, wandelen met het hondj, beetje fröbelen enz enz. Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 19:14 |
|
Wij gaan niet weg een beetje te veel kosten gehad en maandag brengen ze mijn salon
|
|
![]() |
|
andrea21
Hobbywonder
Lid sinds: 21 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 568 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 19:21 |
|
Wij gaan lekker bijna 4 weken naar Oostenrijk met de tent en zeker gaan er haak werkjes mee heb me tas al bijna helemaal gepakt met heel veel haak katoen zag me man al zorgelijk kijken
. Wij nemen me zoon en de jongste hond mee en alle kampeer spullen moeten in de auto en in de dakkoffer de tent ligt al in Oostenrijk dus dat scheelt een hoop. De oude hond gaat bij de schoonmoeder van me dochter uit logeren hij word te oud hij vind de berg op lopen niet leuk meer en de lange rit ook niet meer.
|
|
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14158 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 19:40 |
|
Net terug van een kleine week Salzburgerland (Oostenrijk). Warm weer gehad met regelmatig onweer.
Natuurlijk haakwerk mee. Maar alleen in de bus heen en terug gehaakt. Voor de rest geen tijd gehad. Iemand ontmoet die met gehandicapten werkt en voor haar een patroontje voor een gehaakt hartje gemaakt, nu nog hopen dat het simpel genoeg is. Ik ga nog verder zoeken en kom er later eventueel op terug als ik hulp bij het zoeken nodig heb, maar eerst de wasmachine eten geven. Groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23766 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 20:28 |
Naar Apeldoorn??? |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Saartje76
Duizendpoot
Lid sinds: 13 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2012 om 22:52 |
|
Wij gaan 3 weken met onze caravan naar Frankijk. Hakwerkjes gaan mee en de iPad met patroontjes ook!
|
|
|
Groeten, Saartje
|
|
![]() |
|
zazia
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Juli 2012 om 11:50 |
|
Ik zal het de 16e vertellen. Ik kom er de 13e achter, maar dan ga ik niet meer op internet.
|
|
|
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Juli 2012 om 12:02 |
|
Ben al weg geweest, 4 weken Frankrijk werd 1 week Nederland. Achja, thuis zijn vind ik ook niet erg...
|
|
![]() |
|
Vifke
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Juli 2012 om 12:25 |
|
Ik ga naar "Costa Veranda" met andere woorden : Nergens.
Lekker thuis blijven. Hotels kunnen me echt niet bekoren, al kreeg ik een reis gratis ik zou geen zin hebben om te gaan. Twee tot drie maal per jaar mijn echtgenoots familie bezoeken in UK is al meer dan genoeg gesleur met valiezen voor mij. Gelukkig gaat mijn echtgenoot ook niet graag op reis. Dagje stappen of dagje fietsen vinden we leuk en dat doen we dus tijdens onze vakantie: fietsen, iets drinken op terrasjes, genieten van lekkere etentjes in restaurant, eens kijkje nemen op markten, eens dagje een andere stad ontdekken..... of gewoonweg lekker luieren op terras thuis met lekker hapje en drankje erbij (als de zon wil schijnen natuurlijk) Vifke ps: hehe ik ben Hobbyguru geworden :-) |
|
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina 12> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |