Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

chagrijnig!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: chagrijnig!
    Posted: 08 Juli 2012 om 13:02
Ik ben sjaggie en niet zo'n klein beetje ook!!! Mijn hotmailaccount is geblokkeerd omdat er van die eikels zij die virussen via via verspreiden.
Nu kan ik mijn account weer deblokkeren maar dat moet ik via een mailadres doen wat ik al 100 jaar niet meer heb gebruikt en joost mag weten wat daar de inlog gegevens van zijn... al mijn patronen foetsie want ik sloeg alles daar op Angry
ik ga bankhangen en uitchagrijnen Confused
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 13:32

Veel succes, van dit soort dingen raak ik dus helemaal in paniek. Totaal geen kaas van gegeten en aan mij heb je dus helemaal niets. Kan je alleen vertellen dat ik het erg vervelend voor je vindt.

Gr. Rianne
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 13:40
O dat is balen zeg. Als je wat patronen wilt. Roep maar kijk ik of ik je kan helpen.

Ga maar even relaxen op die bank.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 13:58
Ik heb dit vorig jaar ook gehad maar het lukte niet om hem weer te activeren dus maar een nieuwe naam aangemaakt, hotmail wilde niet geloven dat het email adres bij mij hoorde pffffffffff het is echt balen. En het vervelende is je kan niks doen tegen dat spam niet een verwijderen het zit op hun servers.
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 14:18
jeetje balen Simone !
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 14:45
Dat is balen zeg ik zet mijn patroontjes op een memory stick
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 15:05
Ik heb mijn patroontjes op me harde schijf en op een micro sd kaartje die zit in me tablet.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 15:48
Oeh balen Simone... is het inmiddels al gelukt?
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 17:55
Inderdaad balen zeg. Ik zou er ook sjaggie van worden.
Ik denk dat ik ook maar snel een usb stickje ga kopen.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 18:08
Je mag van mij "even "een paar lelijke woorden zeggen, want dit is om goed te balen! (helpt het als we met je meeleven?)
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 19:32
Simone roep maar als je iets zoekt............. ken het probleem.Wink
Ik heb een simpel adressenboekeje gekocht en zet daar AL mijn inloggevens in.
Altijd bij de hand en ik hoef niet meer na te denken.

Ik heb alles op een usb stick van 16 GB gezet. Ook ik heb problemen met hotmail account. Kan er niet meer in of uit én ze kennen mij niet..... heel bijzonder.
Dan maar niet, heb nu een gmail account aangemaakt als ik anoniem wil zijn.Big smile
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 19:33
Hoikes Prideke,
Als je het mailadres ervan hebt kan je toch je vergeten wachtwoord recetten.
Dan kan je met het nieuwe wachtwoord terug je profiel ophalen.
Succes ermee groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 20:13
Sterkte ermee 

Ik sla eigenlijk alles op op een externe harde schijf en zet van patronen de zip of rar bestanden op een cd. kan ik ze moeilijker kwijt raken als er wat gebeurd;-)

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 21:29
Roep maar voor patroontjes, hoor. Geen enkel probleem.
Misschien heb je hier wat aan?

Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 21:57
je mag altijd roepen hoor voor patronen
maar heb je al een herstel geprobeerd
en als ik het goed heb moest je voor een hotmailaccount altijd een alternatief mailadres geven, misschien dat je dat nog weet en en  dat je er zo achterkomt
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 11:58
Oeh, ik dank God op m'n blote knietjes dat ik dit topic al had gelezen voordat ik m'n mail opende... Had er ook eentje van jou Simone, maar heb 'm weg gegooid!
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 12:08
Dat is balen. Als ik je kan helpen roep je maar.

Ikzelf heb voor Kerst zo'n USB stick gevraagd aan de Kerstman met 16gb opslagruimte en sla daar al mijn patronen op, dus naast de gewone back-up op de schijf waar we gans de pc op backuppen heb ik er eentje op een usb stick.
Ben eens al mijn foto's kwijt geraakt doordat pc stuk was en sindsdien speel ik op safe en heb meer dan één backup van belangrijke dingen
Vifke
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 12:57
Originally posted by Vifke Vifke wrote:

Dat is balen. Als ik je kan helpen roep je maar.

Ikzelf heb voor Kerst zo'n USB stick gevraagd aan de Kerstman met 16gb opslagruimte en sla daar al mijn patronen op,
Ben eens al mijn foto's kwijt geraakt doordat pc stuk was en sindsdien speel ik op safe en heb meer dan één backup van belangrijke dingendus naast de gewone back-up op de schijf waar we gans de pc op backuppen heb ik er eentje op een usb stick.
Vifke

heel herkenbaar zo doe ik het nu dus ook.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 16:20
Wat vervelend..... ben ik blij dat ik niks verloren ben laatst.... zou me haast schuldig gaan voelen omdat ik misschien iets verkeerds heb doorgestuurd, maar het kan gelukkig niet, want mijn patroontjes waren virusvrij :-).
Ik heb nu alles op mijn pc, externe schijf en USB stick staan. Voorlopig dan.
Ga ze verdelen over skydrive, google drive en dropbox. wel zo handig :-).

Sterkte ermee, hoop dat je toch nog je oude inloggegevens kunt vinden. Ik heb daar net als Marlies een boekje voor aangeschaft.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 19:25
Als je patroontjes nodig hebt Simone, geef je maar een harde gil. Ik stuur je dan wel het één en ander toe. Maar dan heb ik wel een alternatief e-mailadres nodig als je deze niet meer in de benen weet te krijgen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns