zo mooi |
Reageer |
Autheur | |
Ingemo
Hobbywonder Lid sinds: 03 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 503 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Juli 2012 om 22:48 |
kennen jullie het werk van deze dame
ik heb het laatst in een winkel in groningen gezien, als ik toch eens zo goed kon breien..... zucht
|
|
Groetjes,
Inge http://pinterest.com/ingemo/ |
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze is GEWELDIG!!!!!!
ik kan breien maar dit zijn echte kunsstukken..........zeg dat wel....... zucht......
|
|
hobby4you
Hobbyguru Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze heeft wel prachtige dingen!!
Voor ik zo kan breien, vind de pinpelliese al een hele klus.:-) |
|
|
|
katelijne
Hobbywonder Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zijn dit haar eigen ontwerpen ?
Ik heb mijn twijfels, ze zijn quasi identiek aan de patronen van mijn lievelingsontwerper. |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
Petronette
Duizendpoot Lid sinds: 25 Juni 2012 Status: Offline Points: 356 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het lijkt gebreid op een machine, zo fijntjes.
Of vergis ik me ?
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
[QUOTE=Petronette]
Het lijkt gebreid op een machine, zo fijntjes.
Of vergis ik me ? Jaaaaaahaaaaaaaaaa, alles is met de hand, dat is het 'm nu juist |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
het zijn haar eigen ontwerpen, ze komt af en toe naar nederland en dan kun je een workshop volgen, zij breit hoofdzakelijk met zuiver scheerwol, dat ze rustig heet wast en er een strijkbout opzet, je kunt ook materiaalpakketten kopen van haar (zijn wel heeel duur) er is al eerder een topic over geweest, de Mongoliasjaal |
|
lydia wijsbroek
|
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig!
Als ik al überhaupt eens kon breien (zucht), kom niet verder als recht en averecht. Zelfs dat kan bij mij nog mislukken. Gr. Rianne
|
|
katelijne
Post Options
Thanks(0)
|
Het zijn prachtige ontwerpen en het is overduidelijk waar zij haar inspiratie gehaald heeft .
Die lieve man is in de jaren '60 naar het Verenigd Koninkrijk verhuist en publiceert en ontwerpt quasi identieke patronen sedert de jaren '80. Volgens mij is zij toch een ietsiepietsie jonger. |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
katelijne, wie bedoel jij dan?
|
|
lydia wijsbroek
|
|
katelijne
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps, vergeten te vermelden Lydia : the one and only Kaffe Fassett !
|
|
Katelijne
|
boudewina
Duizendpoot Lid sinds: 04 Mei 2012 Status: Offline Points: 382 |
Post Options
Thanks(0)
|
is niet mijn smaak zal best moeilijk zijn maar zou zulke dingen nooit dragen
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
heb even zitten spieken bij die kaffe fasset, maar dat kan me niet bekoren, vindt het niet zo mooi als van die dame christel seyfahrt
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Saskia_
Hobbyguru Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, wat is dit mooi! Bij dat topic over de mongolia sjaal heb ik ook al zitten kwijlen ... die sjaal met die vogels vind ik ook mooi! Maar wat een project om te maken, het lijkt me wel geweldig als dat lukt.
Ik begin eens met sokken met een eenvoudig motief ... (maar of dat hiermee vergeleken mag worden?!)
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
katelijne
Post Options
Thanks(0)
|
Op zijn website staan inderdaad niet zo veel modellen en zeker niet de mooiste.
Die staan natuurlijk in zijn boeken. Hij ontwerpt ook voor Rowan garens. Prachtig garen maar heel duur. |
|
Katelijne
|
MariaLA
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind de ontwerpen van Christel Seyfarth geraffineerder....
Zo ook de kleurencombinaties, blijven kunstwerken
|
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je dit kunt ben je een ware kunstenaar helaas ben ik niet zo geod met de breinaalden
|
|
Anne-Marie
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat zijn echte kunst werken
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |