Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Te warm en geen zin

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Te warm en geen zin
    Posted: 25 Juli 2012 om 12:29
Ik zag een aantal vragen om patronen met weer eens geen e-mail adres in het profiel, zelfs eentje van een newbie uit 2007.

Ik heb effe geen puf om moeilijk te doen, dus ik reageer alleen als er een emailadres in het profiel staat en ik het patroon heb, natuurlijk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 12:31
gelijk heb je het is te warm om je druk te maken. lekker op een stoel zitten in het zonnetje of onder de parasol met een haaknaald en een bolletje wol. en verder weinig doen vandaagWink

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 13:10
helemaal mee eens!!
heerlijk genieten van het warme weer en daarbij genieten van een handwerkje!!
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 13:13
Te lekker weer om ook maar iets te doen, maar zal toch nog wel even moeten.
Misschien nog eventjes niksen en daarna met frisse tegenzin weer verder.

Gr. Rianne
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 13:47
Dit weer is gewoon teveel van het goede... veel te warm om ook maar iets te doen.
Gistermorgen had ik wel nog de puf om een paar ramen te wassen, vandaag doe ik helemaal niks!
Mijn strijkwas blijft maar lekker liggen totdat het wat koeler is, het is binnen al warm genoeg nu, de thermometer geeft 25,5 graden aan binnen.... strijken komt dan in het weekend wel hihi!
Op mijn balkonnetje is het ook niet om uit te houden, dus ik blijf lekker binnen zitten.
In de zon gaan zitten is toch al geen optie, omdat ik vitiligo heb en de zon te erg brand op het moment.
Dus ik ga lekker een filmpje kijken zometeen denk ik :-).

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 14:19
Nou zitten we toch weer met z'n allen hier gezellig te kletsen! Heerlijk!! Wie wil er een beschuitje met aardbeien?Eigenlijk moesten we de temperatuur kunnen verdelen over meerdere dagen.Maar ja, dan kwam daar misschien wel ruzie over/van
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 14:22
Ik blijf ook lekker binnen. Heb zondag een onaangename ervaring gehad met de zon en nu hou ik het wel voor bekeken Embarrassed
Maar ik vind het leuk, te haken in de zetel met de venster wagenwijd open en te genieten van wat rondom mij gebeurt.
Af en toe iets op de pc, af en toe een haakpen in de hand en genieten van de kinderen!!

Meer moet dat niet zijn (al wacht ik nog op een lekker ijsje)!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 14:28

Hier heb je een heerlijk ijsje om iets af te koelen!!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 15:13
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, wat heerlijk!!!!!

Dank je wel hoor Big smile

ik krijg nu nog meer zin in een ijsje, heb er geen meer in huis en met de zaak kan ik momenteel niet weg!!Angry Zal vanavond wel boodschappen doen en de schade wegwerken LOL
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 20:07
Eigenlijk was het vandaag té warm om ook maar iets te doen, maar soms moet je wel. Ook al kon ik er rustig bij zitten achter de computer, maar ik had een deadline 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2012 om 10:13
ohhh beschuitjes aardbeien mjammmmm. Wat een zalig weer, ik kom helemaal in mijn element. Gisteren heeft mijn luf de parasolvoet verstevigd met zware tegels dus ik ga zo heerlijk in de tuin zitten met de parasol op mijn bol. Boekje erbij of een ami (kok aapje van Christe) of gewoon lekker NIX. Flink invetten want ik wil niet roze worden en voor huidkanker wil ik me ook niet aanmelden maar ohhhh wat vind mijn reuma lijf dit zalig Big smile even geen pijn Smile
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2012 om 11:28
Misschien ga ik wel met mijn tablet buiten zitten vandaag, zonnescherm omlaag en dan lekker lezen.
Ben nu bezig aan het  familieportet, mooi boek.
Maar misschien is het toch wel te warm en wordt het binnen lezen :-).

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2012 om 18:12
Gelijk hoor magtelt,ik en mijn man zijn nog eens lekker naar bokerijk gegaan dinsdag moet hij terug aan het werk
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2012 om 18:27
Vandaag was het antiekmarkt op een blakerend marktplein, ik ben allleen de boekwinkel even binnengewipt om Stokhaken, Sieraden haken en een punnikboekje te bestellen. Jammer genoeg waren ze niet op voorraad dus nu moet ik maandag terugkomen en laat het dan net lapjes- en fourniturenmarkt zijn tegenover de boekwinkiel! Vette pech.

Ik heb drie schaduwplekjes in de tuin, afwisselend dan, en daar zit ik de hele dag met een puzzelboekje, een dom boek of de Wiplalasjaal. Voor ontwerpen van haakpatronen moeten je hersens werken en die lijken nu wel smeerkaas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2012 om 21:07
heel herkenbaar de latentheid. Ik brei alleen 's avonds.
Momenteel sta ik er tegenop 's morgens om een en ander te doen in huis en verder......
heerlijk lezen, onder de plataan, op een nieuwe stretcher die we alvast voor de vakantie hebben gekocht.
Waarom nu niet 4 maanden 20 a 23 graden een briesje erbij en 's nachts regen ?!
Dat moet op deze aardkloot toch ergens te vinden zijn.....wie gaat mee???

Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2012 om 21:23
Klinkt goed Marlies. Enige voordeel van met dit weer moeten werken is de airco Wink. Gister tijdens het buiten lunchen ben ik naar binnen gegaan omdat het zo warm was. Vandaag stond er nog een lekker briesje tijdens de pauze.
Wel al lekker de hele week buiten gegeten, zo in de schaduw (met nergens plek om al je pannen of bord neer te zetten)
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2012 om 11:47
wij hebben gisteren in de hitte de voortent van de caravan afgehaald, omdat de vakantie helaas voorbij is.
We hebben de eerste week wel wat regen gehad, maar fijn de dierentuin bezocht. De laatste week was het inderdaad veel te heet om wat te doen. Gewoon lekker aan het standje zitten met de voeten in het water en af en toe een echte plons in het water.
Nu thuis alles aan het opruimen met af en toe de computer tussen door.
Ben wel blij dat de hitte nu niets minder is.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2012 om 11:53

PFFF ik kan ook niet tegen dat zwoele warme plakkerige weer en had twee dagen 4 kleinkinderen die ook last hadden van de warmte je zou al blij zijn als begint te regenen ,och ja zo lang we zagen leven we nog zeg ik altijd Cool

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.094 seconden.
Lang Yarns