Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nog eenmaal Italiƫ

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jitwit View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Maart 2012
Locatie: Cap. ad IJssel
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jitwit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nog eenmaal ItaliĆ«
    Posted: 31 Juli 2012 om 17:36
Hallo daar,
Nog even de afloop van mijn Italiƫverhaal van 19 juli jl., omdat die zo bijzonder was......

Heb ik de hele vakantie gebruik gemaakt van een haaknaald uit de "B-klasse", wordt mijn haaknaald teruggevonden op het moment dat Ć©Ć©n van de kinderen zich vastclipt in de veiligheidsgordel achterin. Het schijnt dat mijn haaknaald precies in de ruimte is geschoven waar de gesp de achterbank ingaat.......En dat terwijl mijn man en ik de auto zowat gestript hebben..........

Een beetje een wonder is het toch wel...........

Voor degenen die nieuwsgierig zijn: ik ben vaak met meerdere werkjes tegelijk bezig. Op dit moment ben ik een babydekentje aan het haken voor mijn stiefzoon, die aan het eind van jet jaar vader gaat worden, ik haak een trui voor mezelf en ik heb net een jurk uitgehaald, die toch wat te groot bleek toen ik 'm in de vakantie af had gemaakt. Ik brei 'm nu opnieuw.
Love Life!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 17:46
Een verhaal met een goed einde alhoewel de minderen wel kinderen zullen moeten zijn heb jij ook een tablet die het steeds beter weet?
Back to Top
Jitwit View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Maart 2012
Locatie: Cap. ad IJssel
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jitwit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 20:33
Inderdaad ja.......zucht.......
Maar gelukkig heb ik de editknop gevonden šŸ˜Š
Love Life!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns