Nederlandstalige tijdschriften ... |
Reageer |
Autheur | |
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Augustus 2012 om 15:51 |
Ik heb inmiddels heel veel tijdschriften gezien en ook binnengehaald.
Iedereen heel hartelijk BEDANKT hiervoor! Mijn vraag is nu: Zijn er ook leden die Nederlandstalige tijdschriften (breien en haken) willen delen? Groetjes, Annie |
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
Wanda
Hobbyguru Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik wel hoor, heb nooit teveel en wil ook graag delen
|
|
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ook hoor, maar wat zoek je dan precies, welke tijdschriften?
je bent vrij algemeen |
|
lydia wijsbroek
|
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind veel leuk op het gebied van haken en breien. Tijdschriften met: Leuke baby/kinderpatronen en/of damespatronen. Leuke accessoires, bijv. sjaals, mutsen of omslagdoeken. En ... natuurlijk sokkenpatronen. Verder allerlei leuke dingen voor in huis. Kussens, plaids enz. Alles is welkom. En ... er is geen haast bij. Mocht je een keer wat leuks vinden, dan zie ik het wel verschijnen. Groetjes, Annie |
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
mafke
Hobbywonder Lid sinds: 03 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 694 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik wil me eigenlijk heel graag bij annie aansluiten. Boeken van ami's heb ik genoeg maar ik zou ook wel eens een leuke sjaal, omslagdoek etc. willen haken
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |