Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

samen breien/haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: samen breien/haken
    Posted: 13 Augustus 2012 om 20:53
hoi hoi allemaal,
heeft er iemand ervaring met zoiets als stitch en bitch?
oftewel ergens samen komen met ieder zn eigen handwerkje. koffie dr bij en breien en kletsen tegelijk.
groetjes marian
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 21:04
Wel van gehoord nog niet gedaan (zou niet weten waar hier in de buurt)
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 21:40
Ja dat is erg leuk, wij deden dat in Australia.
Daar kwamen we dan bij elkaar in een kerk, gaven 2 dollar en daar werden dan koekjes enz. van gekocht en thee en koffie.
Wij noemde dat daar Chat and Do.
Iedereen deed iets anders, breien haken kaarten maken of schilderen.
Ik zou het hier ook wel willen doen, want ik ken hier nog bijna niemand, maar heb geen idee waar ik zoiets kan vinden.

Groetjes, Lidia
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 21:42
als je op de stitch 'n bitch site kijkt, kun je zien waar er 1 in de buurt ligt. Weet dat hier in Almere maandag om de week in een kroeg een bijeenkomst is maar ik ben nooit geweest.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 21:58
Leuk dank je wel, ik heb hem in mijn favorieten gegooid en zal volgende week eens contact zoeken.
Er zit er een wel heel erg dichtbij, in Roswinkel en verder in Groningen maar ja dat is toch 60km van hier.

Groetjes, Lidia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 08:40
Misschien moet je gewoon zelf beginnen met zitten breien in een openbare ruimte. Een park of café. Als je dat telkens op dezelfde dag en tijd doet, trek je misschien mensen naar je toe. Of probeer het met een raamadvertentie in de supermarkt. In onze Plus zitten bijvoorbeeld ook mensen aan de koffietafel krantjes voor hun club of kerk te vouwen, op vaste tijden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 09:00
Wat een bak, via de link van Krissis kom ik er achter dat er bij mij in de stad een Stich en Bitch is.....
Zo leer je nog eens wat!
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 09:08
Wij hebben met vriendinnen een keer in de 2 weken afgesproken om gezellig te breien haken en natuurlijk bijkletsen. is alijd erg gezellig.

Ook wordt er in de wolwinkel in breda les gegeven iedere donderdag avond. hier moet je dan wel voor betalen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 10:10
hoi hoi allemaal,
zit er over te denken zelf een stitch en bitch te beginnen,maar ....... ben niet zon held in organiseren en weet geen ruimte en of bij mij thuis een goed idee is ik weet t niet, twijfel de twijfel groetjes marian
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 10:17
ik zou het soeiso niet thuis doen.... je moet wel enige privé houden (is mijn idee).
Heb je niet een caféetje of zaaltje in de buurt??? Buurthuis???
Op de site van SaB staat volgens mij hoe je een en ander kan organiseren...
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 10:23
Wij doen het wel thuis maar we kennen elkaar dan ook. "nieuwelingen" worden altijd door onszelf geintroduceerd.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 12:42
Ik weet niet of er veel te organiseren is. Je zegt gewoon dat je op die dag om zo laat in dat café zit te breien. Ieder neemt eigen materiaal mee en bestelt haar eigen drankje en/of hapje. Zit je een paar keer in je eentje is er nog geen man overboord.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:22
Je kan bij de supermarkt bijvoorbeeld een uitnodiging hangen....of bij een handwerkzaak in de buurt....of wellicht kan je daar wat organiseren....
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns