Tropisch weekend verwacht, wat gaan we doen? |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Augustus 2012 om 12:14 |
In ieder geval ervoor zorgen dat de boodschapjes donderdag of vrijdag in huis zijn. Naar de supermarkt gaan is niet bepaald een hobby van mij. Verder heb ik geen verplichtingen en kan ik mijn eigen gang gaan.
|
|
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
De hele dag in mn bikini in de zon! Héérlijk!
|
|
Blessed to be a blessing
|
|
haribiwo
Hobbywonder Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lekker naar de camping en dan in het zonnetje haken, als ik het dan te warm krijg stap ik even in mijn zwembad, zo kom ik mijn weekend wel door
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
naar de boot toe, en heerlijk varen
|
|
|
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Binnen één van mijn gekregen boeken lezen.We zitten nu veel binnen vanwege de kittens.
Marie raakt in de stress als er niemand in de buurt is als ze wakker is. De deur open met de hordeur dicht gaat helaas niet omdat de hordeur kapot is. Één tikje ertegen en hij schiet open...
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
het liefst zo weinig mogelijk een beetje haken en een beetje lezen denk ik.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
niet veel doen,e, in huis afgeschermd van de hitte
groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij hebben kaartjes gekocht voor ouwehands dierenpark, we gaan er zondag naartoe, is al weken zo gepland. Maar of ik me er nu op verheug weet ik niet..... veel te warm eigenlijk......
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zaterdag rijdt zoonlief mee met een oldtimertocht met oude brommers....
Zondag; geen idee wellicht helemaal niets of een stuk fietsen. Iedereen een heel lekker warm weekend (heb ik het ook )
|
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel erg genieten van de warmte, doet zo goed aan mijn spieren
|
|
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Even fietsen 's avonds dat de warmte een beetje minder is
|
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het echt zo warm wordt doe ik overdag lekker helemaal niks, lekker in de hangmat onder een boom, boekje erbij, glaasje erbij, heeeeeeeeerlijk. 's avonds misschien wel wat haken, als het glaasje van 's middags tenminste niet te zwaar gevallen is
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi hoi allemaal,
woon vlak bij t strand, dus bolderkar mee de zooi erin, vooral oud 2persoons laken, voor de schaduw. beetje lezen, beetje slapen af en toe ff plons in zee, gaat helemaal goedkomen. groeten marain |
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Denk een beetje aan mij, hebben we er allmaal wat aan Veel plezier. Wil ook wel in de loop van de week al komen logeren hoor, dan hoef je niet aan mij te denken, doe ik het zelf wel
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hahaha, zijn net de tentjes aan t opruimen. en tis niet allemaal rozegeur hoor. vaak wind, zout op de ramen, tuin waar weinig wil groeien, en je blijft schilderen, maar voor de rest is t heerlijk wonengroetjes marian
|
|
RoosjeS
Hobbywonder Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lekker genieten van het zonnetje in de tuin (onder het scherm en de parasol), en een frisse duik in ons zwembad(je)
|
|
kaatgr
Duizendpoot Lid sinds: 17 Juli 2012 Status: Offline Points: 177 |
Post Options
Thanks(0)
|
lekker met een bootje de biesbosch in, kan er nu al van genieten
|
|
Vifke
Hobbyguru Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
|
Picknicken aan de rand van het Albertkanaal hier om de hoek in Genk en ondertussen kijken naar het EK waterskiën dat aan de gang is. Zondag was dag 1 en morgen, vrijdag en zondag racen ze weerom.
|
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
MariaLA
Post Options
Thanks(0)
|
Ameland, had het er met mijn man over....hij werkt thuis.
Gaan zondag een dagje naar Ameland......heerlijk. op de boot heb je het idee heeeeeeeeeeel ver weg te zijn/gaan.
|
|
ElleBelle
Hobbyguru Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
|
na 2 daagjes thuis om te wassen, vertrekken we straks weer richting camping.
dus het hele weekend zalig niks doen, zwemmen, fietsen.....
|
|
http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |