Nogmaals kleur wisselen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 September 2012 om 18:21 |
Ik lag me gister af te vragen (rustmomentje) waarom eigenlijk niet rondtes haken ipv in spiraal.
Ik heb mijn uiltje gehaakt op de manier van steeds draden afknippen en steek maken. En dacht kan dat niet handiger ? Waarom zouden de patronen van tegenwoordig in spiraal haken en niet gewoon 1 losse, aantal vasten haken en sluiten met een hv. Daar zie je wel iets van, maar toch ook stukken minder dan doorhaken met verschillende kleurtjes. Of sla ik de plank nu helemaal mis ? |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
T kan allebei he.
Zelf ben ik beter in spiralen haken eerlijk gezegd.
Ik ben een enorme klungelsmurf met in rondjes haken
![]() |
|
![]() |
|
sun-kitty ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Ik vind het mooi dat je niet zo'n 'naadje' ziet lopen wat je krijgt als je de toer afsluit bij normaal haken.
Verder heb ik amigurumistijl leren haken en als ik dan 'normaal' moet haken, ga ik nog regelmatig in de fout met de toeren (omdat ik dit nog niet echt geleerd heb), waardoor de 'naad' dan weer diagonaal gaat lopen en een ander gedeelte bijv. weer recht en dat probleem heb je niet met amigurumistijl haken.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Ik heb problemen met in de goede steek insteken bij in de rondte haken. Ik krijg dat maar niet onder de knie. Vind dus deze manier ideaal.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |