Granny square |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 September 2012 om 18:25 |
Ik ben op zoek naar de perfecte kleurwissel
![]() Heeft iemand hier de methode voor ? Ik heb zelf deze gevonden: http://www.blijmetdraadjes.nl/granny-square-met-2-kleuren/ Maar bij mij is daar dan toch ook weer een streepje in zichtbaar. ![]() Ja, ja, ik weet het, ik zal het wel weer te perfect willen. ![]() |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik geloof dat ik ondertussen mijn eigen probleem heb opgelost.
![]() Haak 4 losse met kleur A en sluit de toer met een hv. Haak 3 losse (1e stokje), 2 st in de ring, 3x ( 2 l, 3 st). Wissel in het laatste stokje naar kleur B. Haak een hst door de 3e losse van het beginstokje. Haak 3 losse, 2 st in de hoekboog, 3x ( 1 l, 3 st, 2 l, 3 st), 1 l. Haak 3 stokjes, leg de draad van kleur A achter de hoekboog, zodat je deze mee vast haakt. Wissel van kleur in het laatste stokje, zoals hierboven en sluit de toer door een hst te haken in de 3e losse van het beginstokje. Haak 3 losse, 2 st in de hoekboog, 3x ( 1 l, 3 st, 1 l, 3 st, 2 l, 3 st), 1 l, 3 st, 1 l. Haak 3 stokjes, leg de draad van kleur A achter de hoekboog, zodat je deze mee vast haakt. Wissel van kleur in het laatste stokje, zoals hierboven en sluit de toer door een hst te haken in de 3e losse van het beginstokje. Haak op deze manier verder, zoveel toeren als je wilt. |
|
![]() |
|
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
Oh, dat vind ik interessant! En zie je dan geen draadje? Ik ga het binnenkort eens uitproberen!
|
|
![]() |
|
Op deze manier is hij voor mij perfect !
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |