Australie. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 September 2012 om 21:31 |
Vrienden van mijn vriendinnetje gaan voor 3 maanden naar Australie. Nu heb ik de opdracht/vraag gekregen om ''iets'' te haken voor de reis, een gelukswens.
Nu weet ik alleen de ge-eikte Aussies, zoals en Koala en Kangaroo. Weet iemand misschien wat orginelers of zou dit al goed zijn? Oftewel: weer een onzeker hobbydoosje hier... Liefs Krissie.
|
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
een eucaliptusblad? boemerang? vlag
http://www.hollandvlaggen.nl/vlaggen/prijzen-internationale-vlaggen/australische-vlag-bestellen/
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
De logopediste van mijn man gaat in oktober naar Australiƫ en voor haar heb ik een kangoeroe gehaakt. Ze was er heel blij mee
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Dank je wel voor de ideeen Ridder, maar die patronen zijn niet makkelijk te vinden, als ze uberhaupt al bestaan (ik heb ze net niet kunnen vinden) Alleen de boemerang heb ik niet gezocht, die lijkt me persoonlijk niet zo leuk.
Leonie: ik geloof dat het idee was dat het sleutelhangerformaat zou moeten worden, was die van jou dat ook?
|
|
![]() |
|
crochetmad ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Juni 2012 Status: Offline Points: 154 |
Een krokodil (die zitten er genoeg!), een wombat,
tasmaanse duivel, een leuk parkietje (Crimson Rosella) en natuurlijk is een kangooroe met een little Joe in zijn buidel altijd leuk!!!! Veel succes!
![]() |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik heb deze gemaakt . Hij is wel wat groter dan een standaardsleutelhanger
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
alleen het kleintje?
http://miekscreaties.blogspot.nl/
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ik heb je een kiwi ( vogel ) in je mailbox gedropt
|
|
![]() |
|
![]() |
|
waar heb jij hem mee gemaakt? Welk materiaal en welke maat haak?
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
is iets dat ik ooit toevallig was tegengekomen, weet niet meer waar en ikzelf heb hem ook niet gemaakt vond hem gewoon erg leuk, dacht misschien maak ik hem ooit ( nog niet dus )
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Owkee, dank je wel Vikike.
Ridder: mag ik jou ook vragen met welk materiaal en welke haak je die gemaakt hebt?
|
|
![]() |
|
nee joh is niet van mij.heb ik met google gevonden
![]() |
|
![]() |
|
Sonjake ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 90 |
Misschien iets om hen te doen denken aan het thuisland? Lijkt me makkelijker om daar iets voor te vinden...
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |