Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vingerpopjes haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vingerpopjes haken
    Posted: 11 September 2012 om 18:50
Wie heeft één van de volgende boekjes (ben aan het twijfelen of ik ze zal aanschaffen):

Superleuke vingerpopjes haken

Baby vingerpopjes

Voor de tractatie van mijn dochtertje op de peuterspeelzaal wil ik graag vingerpopjes gaan haken. Nu vroeg ik me af of de vingerpopjes uit bovenstaande boekjes leuk zijn. En hoeveel patroontjes staan er in het eerste boekje?

Ik weet dat Annemarie Arts binnenkort ook een boekje met vingerpopjes uitbrengt. Die ziet er veelbelovend uit met Roodkapje en de boze wolf op de voorkant... Dus die vraag ik voor mijn verjaardag (net als Amigurumi & Forest Friends). Ze komen in oktober uit en ik ben in begin november jarig...
Veel liefs van Marieke
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 18:54
ik zal kijken voor je wat ik aan vingerpopjes heb
lydia wijsbroek
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 19:06
Zoek eens op ravelry finger puppets, daar staan wel 2 pagina's vol, gratis patronen !
Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 19:06
Ik hou me ook aanbevolen, mij dochertje verlaat straks het KDV
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 19:24
Oh luek zeg  ik heb net ook op raverly gekeken en daar staan idd erg leuke dingetjes Op.
Moet even een nieuwe map aanmaken en dan aar  opslaan. 

Maar  mocht iemand deze boekjes hebben dan hou ik mij ook aanbevolen

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 19:35
Originally posted by Cully Cully wrote:

Zoek eens op ravelry finger puppets, daar staan wel 2 pagina's vol, gratis patronen !

Weet ik... daar had ik al gekeken. Maar als ik eenmaal bezig ben dan wil ik eigenlijk ook alles bekijken... Hoezo verslavend?
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 22:08
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 22:42
Originally posted by Wanda Wanda wrote:

hier staan er ook een aantal

Bedankt voor het meedenken!
Die staan al opgeslagen op de pc.
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2012 om 06:55
Marieke..ik doe je even een mailtje! Wink
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2012 om 07:01
Marielle..ik heb jou ook gemaild. Wink
Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2012 om 09:37

zouden de vingerpopjes ook mijn richting mogen uitkomen?  Inderdaad een leuk idee voor een traktatie!

dank je wel!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.515 seconden.
Lang Yarns