Tunisch haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Annemariem ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 September 2012 om 12:50 |
Hallo dames,
Ik ben al zeer lang op zoek naar allehande patronen, in het nederlands, voor tunisch haken. Zijn er soms dames die mij tips kunnen geven of die er zelf in hun bezit hebben aub? Alvast bedankt en veel handige groetjes. Anne-Marie email:annemarie.malfait@hotmail.com
|
|
Groetjes Anne-Marie
|
|
![]() |
|
L@f ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 September 2012 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als je bijv een kussen wilt maken moet je gewoon een grote lap maken en een elkaar naaien/haken en vullen met bijv fibervill en als je een tas wilt maken maak je ook gewoon een grote lap voor de tas zelf en die naai/haak je dan aan drie kanten dicht met nog eventueel een handvat (smalle lange lap) en je kunt ook nog een klep haken/breien.
Tip Haken is de snelste manier om tassen en kussens aan elkaar te maken Veel succes |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb je een paar mails gestuurd. Jek unt je adres beter hier weghalen met de post options functie en het in je profiel zetten bij het vlindertje van messenger.
Volgens mij kun je allerlei haakpatronen op een tunische naald doen, alleen wordt het werk iets breder dan vasten en stokjes. Ik heb net, geheel tegen mijn gewoonte, een proeflapje gemaakt van diverse gewone en tunische haaksteken en het scheelde behoorlijk. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |