vraagje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
helma ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 September 2012 om 17:54 |
Ik ben Winnie de Poeh aan het haken en begin nu de kop te haken nu staat op het patroon terug in de 2l van de steek wie kan me vertellen wat ze bedoelen
|
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Is dat echt het begin stukje. Kan je misschien een klein stukje van het patroon neer zetten.
Zoals ik het nu lees, denk ik dat je in de 2 de losse een hv moet maken om , weer verder te gaan met je nieuwe toer. Maar dan hebben we wel meer van het patroon nodig. |
|
![]() |
|
helma ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
55) 1v, ((2s), 1v)x17 (35) 56) (kop) 2v in de vl van elke st (70) 57) (terug in de 2l van de st) (13v, (2v))x5 (75) 58) 7v, (2v), (14v, (2v))x2, 31v, (2v), 5v (79) 59) – 60) 1v in elke st (79) |
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
ah, ze bedoelen dat je nu weer door beide lussen moet steken, aangezien je in de vorige ronde alleen door de voorste lus van elke steek moest haken.
|
|
![]() |
|
Dank je wel |
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |