Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naaimachine Singer

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
KJM View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KJM Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naaimachine Singer
    Posted: 22 September 2012 om 12:01
Beste lezers,

Ik wil graag een naaimachine voor mijn vrouw kopen, alleen zit ik nog met 1 vraag. Weet iemand welke naaimachine van Singer beter is: de Singer 1120 of de Singer Talent 3321?
Of heeft iemand een gehele andere optie in die prijsklasse??

Ik hoop snel wat duidelijkheid te krijgen :)

MvG KJ
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 12:21
Ik heb geen idee, ik heb een Bernina van 25 jaar, dat is de Mercedes onder de naaimachines. Maar in de naaimachinehandel kun je heel goed advies krijgen, als je weet waarvoor de machine gebruikt gaat worden, bv jeans stoffen of dunnere materialen. Of hij veel of weinig gebruikt zal worden, dat soort dingen. En ze geven heus eerlijk advies, want voor onderhoud en reparaties kom je telkens terug.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 12:55
Als het een verrassing is voor je vrouw is dit heel aardig ,maar ze kan beter zelf mee naar de winkel en div types uitproberen .

Gewoon er achter gaan zitten en kijken welke je het beste bevalt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 13:25
En als je een keus hebt gemaakt om een paar lessen vragen. En je vrouw kan hier ook altijd terecht voor tips en vragen.

Wil je dat het een verrassing is, dan kun je een mooie tegoedbon voor een naaimachine voor haar maken en haar later meenemen naar de winkel. En er dan een beetje feest van maken, kopje koffie met gebak toe.

wat rozengeur.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 13:32
Magtelt
Dit is een erg goed advies,is het toch een verrassing
Groetjes jenny
Back to Top
KJM View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KJM Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 18:18
Dank jullie voor de reacties..
Het is inderdaad een verrassing.. ze is in verwachting van ons eerste kindje en gaat over 3 weekjes de verlof in. Aangezien ze het telkens over een naaimachine heeft en verder niet veel hobby's heeft om de verlof door te komen leek dit mij een leuke/handige verrassing.
Ze kan nog niet/nauwlijks met een naaimachine omgaan dus lessen lijkt me ook geen overbodige luxe ;-)
Ik zal er eens over na gaan denken. en ook een kijken naar een Bernina

meer reacties zijn altijd welkom :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 18:48
Als je vrouw hobbies zoekt, kan ze hier terecht, breien, haken, borduren, naaiwerk, van alles komt voorbij. En we beantwoorden alle vragen, waar we het antwoord op weten.

Krijgen we te horen of het een jongen of meisje is geworden?

wat rozengeur.
Back to Top
KJM View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KJM Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 12:37

Ik zal inderdaad dit forum aanbevelen als ik haar dit kado gegeven heb. Uiteraard zal ik of zij zeggen wat het geworden is :)

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 12:51
Zeker aanbevelen, want ook gehaakt maar je prachtige dingen voor de kleine. En een inverstering in haken (naalden, patronen & katoen) is niet zo gek duur
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 13:57
wat lief en attent om haar zo te verrassen!!
Ze zal het hir vast naar haar zin krijgen
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 14:08
Ik heb zelf een Bernette, das ook een machine van Bernina maar dan in een goedkopere klasse.  Tot hiertoe heb ik er vooral simpele dingen mee gedaan, maar hij is wel makkelijk in gebruik.  Als ik ergens niet uitkom mag ik er ook altijd terug mee naar de winkel om wat extra uitleg.  

Lijkt me ook het beste om haar gewoon mee te nemen om mee te kiezen... Hangt toch wel af van wat je ermee wil doen en wat je zelf het makkelijkste vind.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 15:43
Toen ik mijn machine kreeg zat mijn dochter net op het IHNO, dat zal wel niet meer bestaan. Zij leerde daar op de naaimachine werken, thuis hadden we een onding, dat telkens vastliep. Een portable van Lewenstein. Vandaar dat ik een luxeapparaat kreeg met allerlei borduursteken en elektronische knoopsgaten. Mijn dochter heeft me vele lessen gegeven en was er een stuk handiger mee dan ik. Toen ze de deur uitging kreeg ze ook een eenvoudigere Bernina. Voor de foefjes kon ze hier terecht.

Toen we het onding inruilden, bleek dat er altijd al een braampje ergens had gezeten, waardoor hij vastliep. De naaimachinewinkel bood nog aan dat we de koop ongedaan konden maken en alleen de reparatie betalen, ik vond dat heel netjes, maar nee, bedankt, ik wilde mijn Mercedesje hebben en houden.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns