Hulp bij Nijlpaard gaat Zwemmen - kan niet verder |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Ladyluck1982 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 01 Oktober 2012 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Oktober 2012 om 16:24 |
Hallo allemaal,
Ik ben voor het eerst bezig met het haken van een beestje. Ben enthousiast begonnen aan
"Nijlpaard gaat zwemmen" die ik doorgemaild kreeg via hobbydoos.
Maar nu ben ik toch flink in de knel gekomen en ik kan ook niet verder. Het probleem is het volgende:
Volgens mij is er iets verkeerd gegaan bij het opstellen van het patroon, want je kan nooit 14 steken hebben en dan minderen en dan op 17 uitkomen. Het is belangrijk dat ik in de 31e toer uitkom op 7 heb ik verder gerekend.
Ik heb verder nog niet echt een oplossing. Ik denk dat ik rij 28 en 29 allemaal vasten haak waarbij ik op 17 uitkom en dan gewoon weer verderga met rij 30.
Zijn er meerderen die hier tegenaan zijn gelopen en hebben jullie een oplossing?
Alvast heel erg bedankt!
Ladyluck1982
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb deze zelf niet gemaakt en zie idd dat dit niet klopt. Heb je Renske zelf al gemaild met deze vraag? Hopelijk is er iemand met het juiste antwoord :)
|
|
![]() |
|
Ladyluck1982 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 01 Oktober 2012 Status: Offline Points: 5 |
Hoi, dank je wel voor je antwoord. Nee, ik heb haar nog niet gemaild, omdat er staat dat ze niet al die vragen zelf kan beantwoorden en dan wordt je doorverwezen naar dit forum, maar zal haar alsnog even mailen.
Groetjes, Ladyluck |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Hmmm wel een eer dat wij de wijsheid toebedeeld krijgen (in pacht hebben klinkt zo gek haha). Hopelijk heb je snel een antwoord zodat je die schattige nijlpaard af kan maken :)
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Heb het patroontje even opgevraagd ,maar ik zie ook niet hoe het wel moet .
Je zou bijna denken meerderen i.p.v minderen
|
|
![]() |
|
Ik heb de rijen 27, 28 en 29 allemaal 17 steken gemaakt en dan lukt het ook. Hij ziet er in ieder geval niet raar door uit. Ben nu met zijn nek bezig en kan al bijna beginnen met zijn broekje. Hij wordt in ieder geval superleuk! Bedankt voor het meedenken allemaal!
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
inderdaad als je even goed rekent moet je meerderen in rij 29 ik zou dit dan doen in het eerste cijfers van de reeks en in rij 30 minderen 6 x en dan zit je op 11 steken
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |