Drops patroon 'Braidy' |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Whitney ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2012 Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Oktober 2012 om 18:29 |
Wie kan mij helpen met dit patroon!
Snap het telpatroon niet, heb al van alles geprobeerd. |
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Whitney ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2012 Status: Offline Points: 6 |
Ja die bedoel ik inderdaad!
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
als je nu gewoon het nummer opgeeft is makkelijker zoeken voor ons, hoeven we ook niet alle boeken door te bladeren. iets meer info is prettig, blijkbaar is het drops 134-7 en wat snap je er niet van.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Het is heel eenvoudig.
Je zet 15 steken op. Je breit 4 nld in tricotsteek. Naald 5, is de goede kant van het werk, 5 steken recht, je zet 5 steken op de kabelnaald en houdt die voor het werk, je breit de 5 steken die nog op de pen staan, dan brei je de 5 steken van de kabelnaald. 1 pen averecht, 1 pen recht, 1 pen averecht, 1 pen recht, 1 pen averecht. Naald 11, 5 steken op de kabelnaald en houdt die achter het werk, je breit 5 steken, dan brei je de 5 steken van de kabelnaald, de pen uit breien, zijn 5 steken. 1 pen averecht en weer onder aan het patroon beginnen. Er is aangegeven dat er een instructie video is hoe je kabels moet breien. Succes |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Oké sorry ik begrijp het inderdaad, zal er voortaan meer informatie bij zetten. Het is de eerste keer dat ik met het forum werk maar dan weet ik het voor de volgende keer! Heel erg bedankt voor de duidelijke uitleg, ik ga er nu snel mee verder. Bedankt!
Ps. Ik ben een zeer beginnende breier maar met deze informatie moet het zeker gaan lukken. Groetjes |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |