breien voor baby's? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Siske ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Oktober 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Oktober 2012 om 16:34 |
Hallo,
Ik zag net zo'n artikel over breien voor de babytjes voor save the children. Ik woon in België en vind het ook jammer dat ik zoveel verzendkosten zou moeten betalen om er op te sturen? Ik wou Renske Jorritsma mailen, maar vond ze niet terug. Groetjes, Ellen
|
|
![]() |
|
Just Me ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
![]() |
|
![]() |
|
Siske ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Oktober 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 9 |
Ja, dat was het, maar ik vind het zo jammer dat mensen uit België zo veel moeten betalen om te helpen? Groetjes, Ellen
|
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Dat is zeker jammer. Wat zijn de verzendkosten naar NL? (misschien een beetje een domme vraag, want dat ligt vast aan het gewicht). Zijn er meer mensen in je buurt die ook mee willen doen, dan kan je vast de verzendkosten delen.
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Wel daar zit het nu net, doordat ze de verzendkosten te hoog vinden, zou ik het alleen moeten betalen :(
En is idd per gewicht : tot 2 kg is het al 16.60 euro |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Misschien zijn er meer Belgische hobbydoosjes die mee willen breien en delen in de kosten. Ik heb vorig jaar alles plat in 2 enveloppen verstuurd, dat is ook al heel wat. Maar ik heb schrijfkinderen in Sri Lanka, ik denk niet meer na over hoge porto, ik heb altijd een paar vel wereldzegels in huis.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Tip voor de Nederlandse breisters onder ons. Je kunt je mutsjes ook inleveren bij het depot in Den Bosch, moet je natuurlij wel een beetje in de buurt wonen anders kost het je nog een vermogen aan benzine.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |