Mind. Verdelen? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Shirly ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 29 Oktober 2012 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Oktober 2012 om 11:43 |
Ik heb in het patronenboek nr.160 van Bergere de France een leuk rokje (rok met stroken nr.24)gezien die ik graag wil maken voor mijn dochter.
In de uitvoering staat een zin die ik niet begrijp hoe ik deze moet uitvoeren. (Het gaat om de rode zin.) 206 st opzetten met nld 4,5 en ajoursteek breien. Op 6 cm tot. hoogte 34 mind. Verdelen. Wie kan mij uitleggen wat de bedoeling is? |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die mindereingen moeten hier en daar uitgevoerd worden. Je kunt globaal delen 206 door 34, en wat dan de uitkomst is, dat aantal steken doe je tussen de minderingen, dan gaat het gelijkmatig.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Shirly ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 29 Oktober 2012 Status: Offline Points: 4 |
Dank je wel magtelt.
Wat is de beste manier om te minderen? Door er twee samen te breien of door ze over mekaar te halen? |
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Je kunt het beste 2 samen breien, als je overhaalt krijg je gaatjes in je breiwerk
|
|
![]() |
|
Dank jullie wel! Kan ik eindelijk gaan beginnen aan het mooie rokje.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Je kunt in een proeflap experimenteren. Ik haal ook wel eens twee keer een steek recht af, dus 2 x insteken of je recht gaat breien en op de rechternaald houden. En dan zet ik ze terug en brei ze recht samen. Bij elk project kijk ik wat daarin het mooiste is.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |