Werk keren (rondbreien) |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Nicole1985 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2012 Locatie: Groningen e.o. Status: Offline Points: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Oktober 2012 om 15:58 |
Dag allemaal,
Ik ben leuke kerst pannenlappen aan het breien. Nu ben ik bijna klaar met de 1e. Maar nou staat het volgende in het patroon wat ik niet zo goed snap: Brei nu 1 nld av, brei 1 nld recht en brei 1 nld av met rood. Brei dan 1 nld recht, zet TEGELIJKERTIJD 20 nieuwe st op aan het einde van de nld (met rood). Keer het werk, kant af de 20 nieuwe st en kant de overgebleven 96 st af aan de verkeerde kant. Leg de pannenlappen plat met de markeerders aan de zijkanten. Naai de pannenlappen samen aan de onderkant met kleine, nette st – naai naast de opzet nld. Naai de pannenlappen samen aan de bovenkant op dezelfde manier – LET OP: De 20 nieuwe st = lus, naai het einde van de lus aan de hoek van de pannenlappen. Wat bedoelen ze met keer het werk?? Alvast bedankt! |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat je niet meer in het rond breit ,maar dat je teruggaat breien . Ik denk dat je een soort kokertje
hebt .Als je aan het eind van je rondje die 20 steken erbij opzet draai je je werk netzoals je dat met gewoon breien doet
Je 20 nieuwe steken komen het eerst en dan volgen de anderen
|
|
![]() |
|
Nicole1985 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2012 Locatie: Groningen e.o. Status: Offline Points: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OOO zo bedoelen ze dat!
Heel simpel eigenlijk, zat uiteraard weer veel te moeilijk te denken! Bedankt! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |