Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vaporiseren

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
monique1959 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vaporiseren
    Posted: 05 November 2012 om 14:47
Beste handwerkliefhebbers,

Op de markt heb ik wol gekocht en ik ben hier voor mijn kleindochter een vestje voor aan het breien.

Bij de wol zat een patroon, tot zover geen probleem!

Nu ben ik het vestje aan elkaar aan het maken en dan staat er:

AFWERKING
Speld de verschillenden delen op patroonmaar vast en vaporiseer ze (zie tip pagina 7)

Geen idee waar het hierover gaat en wat het betekend en die tip op pagina 7?  Ja die heb ik er niet bij gekregen.

Wie kan mij helpen?
Cry
Je kunt nooit spijt hebben van dingen die je gedaan hebt. Je kan wel spijt hebben van iets wat je niet gedaan hebt!
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 14:53
maak het licht vochtig
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 14:53
is dat niet gewoon natspuiten met een plantenspuitje ofzo?
Dan laten drogen

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 15:03
ok super bedankt. Als ze dat er nu gewoon inzetten dan weet ik het ook. Nederlands kan soms erg moeilijk zijn hoor

Je kunt nooit spijt hebben van dingen die je gedaan hebt. Je kan wel spijt hebben van iets wat je niet gedaan hebt!
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 15:10
Zeker een patroon van Phildar, volgens mij zijn die belgisch en daar gebruiken ze soms andere woorden. Ik heb soms ook moeite met deze patronen.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 15:14
Ik heb geen idee waar dit patroon van afkomstig is maar ik weet zeker dat ik nooit meer een patroon op de markt koop.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 15:41
als het goed is staat er op pag 7 uitgelegd wat ze met vaporiseren bedoelen
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 15:51
LOL
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

als het goed is staat er op pag 7 uitgelegd wat ze met vaporiseren bedoelen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns