Heej muts! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 November 2012 om 19:57 |
neeeeee, niet aangesproken voelen!! Das niet zo bedoelt
![]() Ik zag op Ravelry deze muts (<--- klik!) ![]() Heeft iemand enig idee met welke steek deze is gemaakt? Nu ben ik niet beroerd om voor een goed patroon te betalen, maar wel in verhoudingen.
|
|
![]() |
|
Boris ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
In de link staat dit: ABBREVIATIONS (US): MC – MAGIC CIRCLE Geen bijzondere haaksteken dus. Alhoewel, ikzelf heb nog nooit een driedubbelstokje gehaakt.
Ik vind het een erg leuke pet! |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Wat slim!! Zo had ik het nog niet gelezen. Hoewel ik er dan nog niet ben maar kga eens kijken of ik er wat van kan breien
![]() |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Pas op, joh, tr is een dubbelstokje en geen driedubbelstokje!
hdc half stokje dc-stokje tr-dubbelstokje. |
|
![]() |
|
owkee.... goed om te weten, dank je wel Pippie!
|
|
![]() |
|
Boris ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Succes, ik hoop dat het lukt! En oeps, ik had je bijna op het verkeerde been gezet met de treble!
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Zijn het niet voornamelijk vasten waarbij je steeds door beide horizontale lussen heen haakt? Heet volgens mij officieel de 'rozensteek'. Ik doe dit zelf meestal omdat ik het zo het mooist vind, dus ik zie er weinig vreemds aan
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik dacht ook dat het gewone vasten zijn. Als er maar door één draadje van de lus wordt gehaakt, dan staat dat in het patroon.
Wat een leuk hoedje, het doet me denken aan de hoedjes uit Joop ter Heul. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
DAT ga ik dan even opzoeken, ik ben er een leek in, in al die steken. Dank jiullie voor het meedenken.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |