in plaats van envelop |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Liana ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 November 2012 om 23:26 |
Hallo iedereen
als mensen in mijn omgeving een envelopje voor de verjaardag willen, dan haak ik meestal een
cupcake om zo'n klein xenos doosje en daar doe ik dan mijn bijdrage in. Dit wordt altijd zeer goed ontvangen en het geeft leuker als een envelopje, vind ik. Nu heb ik binnenkort een
verjaardag van een neefje. hij wordt 11 en wil graag geld hebben als kado. Ik zoek dus een alternatief voor een cupcake. Heeft iemand een leuk idee?
dankjulliewel
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
een schatkistje haken zo'n piraten kistje
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Wat heeft hij voo hobby's? Misschien dat je daar iets mee kunt doen. Een voetbal bovenop het doosje b.v of als hij fan is van een bepaalde club daar iets van maken.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Is dit misschien een idee?
|
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Ik vind het een heel leuk idee!
|
|
![]() |
|
Liana ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
bedankt voor jullie ideetjes. Ik ga hier mee aan de slag.
groetjes Liana
|
|
![]() |
|
Femke Costima ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2012 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 29 |
oooh die zijn echt super!!!!
|
|
![]() |
|
Karina ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
die heb ik ook pas gemaakt voor een neefje die 11 werd. Hij vond het erg leuk gr Karina
|
|
groetjes Karina
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |