Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie kan mij helpen met dit patroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
fem79 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fem79 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie kan mij helpen met dit patroon
    Posted: 20 December 2012 om 14:59


Wie kan mij helpen met dit patroon. moet ik dan vanaf 6 gewoon rond blijven haken?
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 15:44
ronde 6 = 32
ronde 7 = 32
ronde 8 = 32
ronde 9 = 4 verminderen tot je 28 steken hebt, je ziet op de tekening dat je eerst 2 moet samen haken ( dit rare tekentje), dan 8 vasten, dan weer 2 samen haken, zo verder tot je 4 steken verminderd hebt
ronde 10 = 28
ronde 11 =4 verminderen tot je 24 steken hebt, je ziet op de tekening dat je eerst 2 moet samen haken ( dit rare tekentje), dan 6 vasten, dan weer 2 samen haken, zo verder tot je 4 steken verminderd hebt
 
hoop dat dit je een beetje duidelijkheid heeft Smile
 
anders hoor ik het wel...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
fem79 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fem79 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 21:53
Dat rondje/ovaal naast de nummering is toch geen steek? Het zijn toch alleen vasten?
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 21:57
dit word in sommige tekeningen gebruikt om aan te geven dat je die ronde sluit met een halve vaste en dan 1 losse doet om aan de volgende ronde te beginnen...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
fem79 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fem79 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 22:03
Maak je die halve vaste dan in de volgende steek dus in de eerste van rij?? En ga je dan ook weer je eerste vaste in die steek doen? Sorry misschien niet heel duidelijk. Ik haak nog niet heel lang
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 22:06
Op beide antwoorden : ja :-)
maar ik sla dit over en haak in een spiraal... dan krijg je een mooiere overgang van de ene ronde naar de andere... Het is -voor mij persoonlijk - alleen interessant om het wel te doen wanneer je regelmatig van kleuren moet wisselen. maar dit is persoonlijk hoor...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
fem79 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fem79 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 22:08
Ik had het inderdaad ook overgeslagen. Vond dat makkelijker.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 22:11
ja, dat is geen probleem hoor, als je maar steeds aan de vereiste steken komt....
Ik steek een gekleurd draadje of een paperclip bij iedere ronde, dan hoef je niet steeds te tellen...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.109 seconden.
Lang Yarns