pitten kussen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
breijoke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 15 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Januari 2013 om 15:04 |
Weet iemand waar je boekweit of tarwe kan kopen, ik wil zelf een pitten kussen maken, maar kan niet vinden waar ik de granen kan kopen.
Brei-Joke |
|
![]() |
|
Tamara86 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 06 Januari 2013 Status: Offline Points: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik zou denken in een biologische winkel / reformwinkel?
Groetjes, Tamara
|
|
![]() |
|
breijoke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 15 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
Ben al bij de reformwinkel geweest maar dan zijn de granen gemalen voor meel, dan kan je het niet gebruiken.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Zouden ze bij de action,blokker,xenos o f zo geen kersepittending hebben?
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
Ik kan het hier gewoon per pond bij wat nu de dieren winkel is kopen .
vroeger hete dat volgens mij een grutterij winkel
|
|
![]() |
|
Esther12 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Desnoods kan je een kant en klaar pittenkussen kopen en daar de pitten van gebruiken.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Misschien zijn die pitten en grutten speciaal geprepareerd om in een kussen gebruikt te worden. Dan kun je inderdaad beter bij Action ofzo kijken voor een goedkope.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Ik dacht pas gelezen te hebben, om een warmte-kussentje zelf te maken. En daar deden ze rijst in.
Misschien een idee ? |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Volgende week bij de xenos. Tarwe met lavendel,
Zou je kunnen ,verbouwen, naar eigen idee |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |