Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Babydekentje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
eline83 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer eline83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Babydekentje
    Posted: 27 Januari 2013 om 21:04
Hallo,

Ik heb zojuist een patroon gekocht voor een babydekentje dat ik wil haken voor ons 2e kindje op komst. Het patroon is echter in het Engels en ik wil voordat ik eraan begin graag zeker weten dat ik het patroon goed begrijp. Is er iemand die mij hierbij wil helpen? Het is een PDF bestand dus ik kan de tekst niet kopieren/plakken, maar als iemand wil helpen kan ik het even mailen (of op deze site uploaden?). Ik ben bij onze eerste ook aan een dekentje begonnen maar die heb ik niet op tijd afgekregen omdat ik 5 keer heb uitgehaald voordat ik tevreden was, tsja, dat schoot dus niet echt op. Nu wil ik graag meteen goed van start met een patroon en dit ook goed snappen.

Ik hoor het graag!

Groet, Eline

Ps. het is echt een beeldschoon dekentje dus als je me helpt heb je er direct een mooi patroon bij!
Back to Top
eline83 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer eline83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 21:14
het gaat om dit dekentje...

http://mylittlecitygirl.com/wp-content/uploads/2010/05/fluffyclouds3copy.jpg
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2013 om 08:28
helaas de link doet het niet jammer
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2013 om 09:32
deze??

Gepinde afbeelding

ziet er prachtig uit
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2013 om 09:43
Heb je het al met vertaallijsten geprobeerd ???

Die zijn wel op internet te vinden
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2013 om 12:47
wat een prachtige steek!!!!!!!

ik wil wel helpen met de vertaling
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
jks View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jks Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2013 om 22:29
Wat een mooie deken.
Kunt u mij ook helpen aan het patroon.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2013 om 23:05
heb je al geprobeerd of je kunt kopiëren, soms lukt dat dus wel
oant Sjen
Back to Top
lianne M View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lianne M Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2013 om 09:01
wat een prachtig dekentje.
mag ik ook het patroontje mee delen ?

Lianne
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2013 om 09:36
ten eerste is dit een kooppatroon dus MAG NIET GEDEELD WORDEN en ten tweede is het topic van januari dus maar afwachten of het nog beantwoord wordt, maar het is toch zeker wel bekent dat kooppatronen niet gedeeld mogen worden
Back to Top
lianne M View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lianne M Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2013 om 09:45
ok,dat had ik er niet uit opgemaakt.
maar even goede vriendenBig smile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.348 seconden.
Lang Yarns