Meerderen voor mouwen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
angelique_elize ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Februari 2013 om 14:40 |
Hallo allemaal!!
Ik ben begonnen aan een patroon voor een vest en ik loop even vast. Het patroon geeft aan; na 68 nld. Voor de mouwen aan weerszijden 1x38 st opnieuw opzetten. Is het dan de bedoeling dat ik in nld 69 1x38 st bijzet en in nld 70 nogmaals voor de andere mouw of moet ik deze steken allemaal in nod 69 meerderen? Zo ja, hoe doe ik dit dan? Ik hoop wat te horen! |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik denk dat het een aangebreide mouw is, Dua aan beide kanten 38 steken erbij zetten. Goed naar de foto kijken dan zie je waarschijnlijk dat het klopt. Die steken zet je breiend op.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
angelique_elize ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 17 |
Ja het moet inderdaad een aangebreide mouw zijn. Ik. Begrijp uit je antw dat ik dus in nod 69 eerst 38 st erbij brei en vervolgens aan de verkeerde kant nogmaals 38. Ik ga het proberen. Bedankt!11 |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Juist.
Je hebt immers 2 armen!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |