jasje breien |
Reageer ![]() |
Autheur | |
riet bierens ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 25 Januari 2011 Status: Offline Points: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Februari 2013 om 16:11 |
![]() Mijne Dames. Ben aan een vest begonnen met breien, maar stuit op een moeilijkheid, en die is de volgende. het vest bestaat uit kabels, maar nu weet ik niet of ik de teruggaande naalden volgens het patroon moet breien of gewoon zoals de steken zich voordoen. het gaat om het volgende patroon. gedownload van internet. DROPS nummer 134-1 kunt U mij vertellen hoe het verder moet, want het patroon komt anders niet uit, want moet dan op de verkeerde knt van het werk kabelen. Graag even uw advies waarvoor hartelijk dank. |
|
![]() |
|
Sayang ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Januari 2013 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De teruggaande nld moet je breien zoals de steken zich voordoen. Veel succes.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zowel de heengaande naalden als de teruggaande nld zijn in het patroon aangegeven In de teruggaande nld zie ik geen kabel
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |